Gå til innhold

hvilken bleie er brapå natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sønnen vår ble født brukte vi Libero bleier i str 1 på han, etterhvert ble det bare lekasjer og vi byttet til str 2, bare lekasjer da og, nesten hver eneste bleie. Byttet til Pampers og da ble det "bare" lekasje et par ganger i døgnet så holdt oss til Pampers. Så fort han kunne bruke Remableier (var kun fra str 3 den gangen) så byttet vi til Rema bleiene og ingen lekasjer. Han har brukt str 4 til rema lenge og begynte å få tisselekasjer på nattene for en stund siden, bleiene var fulle. Så vi byttet til str 5 men får lekasjer da og! Ingen lekasjer på dagtid, og ikke hver eneste natt men ofte. Forresten en del lekasjer med Coop sine og.

Mener jeg har lest og hørt at Up&go skal bære bra på natta? Hva annet er bra på natta? Ungen vår veier 11 kg.

Anonymous poster hash: 02d44...11c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller er Pampers baby dry bra?

Skrevet

Vi bruker pampets baby dry, funker fint her :)

Anonymous poster hash: 16e2f...939

Skrevet

Pampers babydry er eneste som funker på natta for oss.

Skrevet

Takk da kjøper jeg en pakke pampers baby dryi dag :)

Skrevet

Enig med andre, baby dry på natta er det som funker her.

Skrevet

Jeg er helt uenig, vi måtte bytte fra pampers baby dry til coop 12-22 kg bleier til vår 11 kg unge.

Skrevet

Jepp! Baby dry er eneste som holder tett om natten! Har aldri hatt lekasje med de, libero sine blir det lekasje med hver natt.

Anonymous poster hash: e9b97...664

Skrevet

Har kjøpt Pampers baby dry nå, er den like dårlig så kan vi prøve Coop igjen.

Skrevet

Brukte baby dry etter uhell, men bleien føltes rå/klam på utsiden, selv halvveis i natta. Ungen sover med ull også, så den skal jo transportere svette greit. Lav temp på rommet. Synd, for de var svært myke og brede og fine. Brukte nr 4 på 7.5 kg.

Råd?? :(

Anonymous poster hash: 43b83...a37

Skrevet

Brukte baby dry etter uhell, men bleien føltes rå/klam på utsiden, selv halvveis i natta. Ungen sover med ull også, så den skal jo transportere svette greit. Lav temp på rommet. Synd, for de var svært myke og brede og fine. Brukte nr 4 på 7.5 kg.

Råd?? :(

Anonymous poster hash: 43b83...a37

Det har neppe noen betydning for barnet at bleia blir klam utenpå. Jeg har kjent det på mitt barn noen ganger også, hvis bleia er veldig full om morgenen, men hun er jo ikke mer klam på huden selv om bleia er klam/"fuktig" på utsiden. Hun sover i hvert fall ikke noe dårligere de nettene bleia har blitt klam, og hadde hun syntes det var ubehagelig hadde hun helt sikkert våknet mer.

Anonymous poster hash: 09016...e6a

Skrevet

Rart at bleia kan bli klam utenpå, aldri opplevd det. Men går vel bra om ungen ikke klager?

TS

Skrevet

Har kjøpt Pampers baby dry nå, er den like dårlig så kan vi prøve Coop igjen.

Prøvd Firstprice bleiene? De er vi veldig fornøyd med.

Anonymous poster hash: 33549...213

Skrevet

Hva med å bytte bleie i løpet av natta? Det pleide jeg å gjøre hvis bleia til dattera vår var relativt full da jeg gikk for å legge meg. Kan lekkasjene komme av at det rett og slett er mer enn bleiene tåler? Eller er det fordi de sitter dårlig?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med bamboozle med et ekstea bambusinnlegg og ullbukse som sperrelag. Aldri lekasje med det (tøybleier)

Anonymous poster hash: a2e87...1a5

Skrevet

Vi har brukt Coop sine helt siden han ble stor nok til det. Har ikke lekkasjer med det, kun hvis bleien av en eller annen grunn har havnet skjevt på. Brukte Up & Go en periode, og det funket dårlig i alle fall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...