AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Noen som bruker dette merket? Hva synes dere? Anonymous poster hash: 41343...971
Tigerstaden Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Jeg er ikke et stort fan, maskaraene jeg prøvde drysset, foundation gav meg uslett :/
Gjest Tigress Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Eg har berre brukt den 5XL-maskaraen og den likte eg kjempegodt. På meg sit dei heile dagen, eg får ikkje edderkoppvipper og han er lett å ta på.
Tanja2 Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har super erfaring med Makeup Mekkas produkter. UTROLIG gode til en UTROLIG pris! Mascaraen (Ultra Length Mascara) er min favorittmascara. Har tidligere brukt Lancome, Dior og Rubenstein. Har byttet ut sminken min til sminke fra Makeup Mekka - er sååå glad at jeg har oppdaget dem!
Jade Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Har testet mascaraene, og de drysset noe voldsomt alle jeg prøvde (5xl og den "vanlige"). Har prøvd glosser og leppestifter også. Ikke noe fornøyd. Kostene ligger også ubrukt. Den ene brukte jeg til maling av lister
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå