AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Nå har jeg vært singel i snart 7 år. De første årene var grei, og jeg kom inn i min egen lille boble hvor jeg kunne gjøre som jeg ville og aldri trenge å ta hensyn til en mann. Dette var veldig fint en stund, men etterhvert, når jeg fikk lyst på en å være glad i, ja så har det vist seg å være nesten umulig! Jeg har så lyst på en jeg kan bli elske, være hengiven mot, ha spennende og utforskende sex med og føle at jeg er helt trygg! Jeg var før ganske sprudlende og pratsom, men ettersom tiden har gått så har jeg blitt litt innesluttet. Jeg vil bare ha en kjæreste! Folk som er slemme har det, men jeg, som faktisk er temmelig hyggelig, må gå rundt og være ensom. Hjelper heller ikke at jeg blir eldre. Pokker altså. 😞 Og dessuten synes jeg "spillereglene" er tunge å forstå. Anonymous poster hash: 68f60...bdd 3
Hesitation Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Du er ikke alene om å være lei av å være alene, hvis det er til noen trøst 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå