Thomasine Skrevet 7. august 2004 #1 Skrevet 7. august 2004 Jeg skal på 80-talls-fest!!! Gleder meg, og når sant skal sies var jeg "i min beste alder" på 80-tallet!!! :oops: Men allikevel har jeg problemer med hva jeg skal ikle meg... :-? Hva ville DU kledd deg i?! :klø: :-)
LilleBille Skrevet 7. august 2004 #2 Skrevet 7. august 2004 Du må hvertfall ha kjempestore skulderputer... Her og herer også en del småtips...
Gjest Tex Skrevet 7. august 2004 #3 Skrevet 7. august 2004 Jeg var på åttitallsparty for et par år siden, dødskult!!!! Jeg hadde på meg en diger strikkagenser som var dødsvid over skuldrene og liksom hang ned på ene siden, 501 som var bretta opp innover nederst, digre hvite plastøreringer, giga Grorudpalme meg gigastrikk, knæsjrosa leppestift, Hubba Bubba i truten, hvite tennissokker med rød og blå stripe på og brune seilersko med sånn snurregreis på lissene. Jeg hadde solbriller på hodet (Bobbysocks-briller) masse rouge, blå øyenskygge og blå mascara..... Jeg var litt redd for å overdrive, for jeg kjente bare to til av hundre som skulle på den festen, men dæven skal jeg si deg at folk tok den helt ut.... Der var gutter i Miami Vice dresser, gutter i trange rosa strikkagensere med trang snekkerbukse uttapå, Limahlparykker..... Det var dødrått!! Gled deg.....
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. august 2004 #4 Skrevet 8. august 2004 Var på 80-tallsparty i fjor, og ble avbildet på baksida av senteravisa etterpå... :oops: Jeg hadde: Blondt, kreppet og tupert hår med rosa filler knyttet inn, trang, rosa topp som jeg hadde revet i stykker og satt sammen igjen med sikkerhetsnåler, svart skinnjakke, type biker-light, med belte i livet, asymmetrisk glidelås og hvite sømmer, svart miniskjørt i skinn med hvite sømmer som hørte til, hullete nettingstrømper, leggvarmere, spisse støvletter, rosa leppestift og neglelakk og knallblå øyenskygge. Ble visst lagt merke til da jeg sang la det swinge på karaoken...
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2004 #5 Skrevet 8. august 2004 Du MÅ kreppe håret! Og gjerne ha det i en hestehale øverst på hodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå