dr.Smart Skrevet 29. januar 2015 #1 Del Skrevet 29. januar 2015 Har nettopp bestilt Hitachi Magic Wand til kona. Hun vet ikke om det, og det skal være en overraskelse når hun får hentelapp i posten. Men jeg er usikker på om hun vil bli litt skremt av den. Synes dere jenter at den ser litt stor, svær og "skummel" ut? Liksom ikke en nett liten rosa vibrator vi snakker om. Hun er vant til vibratorer og har hatt mange typer opp igjennom årene. Men jeg er usikker på om hun vil like denne ved første øyekast. Men den skal vil funke bra? Den er jo dyr da, så får håpe den er verdt pengene. Håper ellers at den ikke er alt for god, slik at hun bare vil onanere med den i fremtiden. Teknologien må jo ikke ta helt over.. Noen som har erfaringer med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 29. januar 2015 #2 Del Skrevet 29. januar 2015 Du har nok havnet feil - tipper du egentlig skulle til noveller.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dr.Smart Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2015 Hvorfor skal jeg til noveller.no? Høres det så helt vilt og usannsynlig ut at jeg nettopp bestilte en vibrator fra Kondomeriet til min kone? Jeg ber ikke om å få opphissende sexnoveller om denne vibratoren, men litt info, "anmeldelser" etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Del Skrevet 30. januar 2015 Den skal visst være utrolig bra, det er alt jeg vet om den. Du er snill mot kona di! Anonymous poster hash: 42dd7...512 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiania_Oslo Skrevet 30. januar 2015 #5 Del Skrevet 30. januar 2015 Vurderer å kjøpe den selv faktisk, så ifra når kona har brukt den om hu var fornøyd;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå