Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

23 desember begynte jeg å spotte litt. 25 des fikk jeg mensen. Etter det har jeg ikke hatt mensen enda. For 10 dager siden var jeg hos gynekolog for utredning av barnløshet. Da hun sjekket meg så vet ikke helt hva hun så men hun spurte meg venter du på mensen?? Jeg sa ja jeg venter på mensen, sist hadde jeg 25. Des. Hun sa ok.

Det var 10 dager siden jeg var hos henne men mensen har ennå ikke kommet. Hva kan det være? Nå sitter jeg å tenker at hva var det gynekologen klarte å se som viste at mensen kommer straks men har ennå ikke kommet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du nettopp byttet/sluttet på p-piller? Endringer i treningsvaner? Endringer i kostholdet? Det er veldig mange forskjellige grunner til dette, og kroppen er merkelig slik :) har selv opplevd å ikke få den på 2-3-4 mnd om gangen, og har flere venninner som er slik.

Anonymous poster hash: b7d5c...b0d
Skrevet

Har du nettopp byttet/sluttet på p-piller? Endringer i treningsvaner? Endringer i kostholdet? Det er veldig mange forskjellige grunner til dette, og kroppen er merkelig slik :) har selv opplevd å ikke få den på 2-3-4 mnd om gangen, og har flere venninner som er slik. Anonymous poster hash: b7d5c...b0d

Skrevet

Takk for at du svarte☺

Har aldri brukt prevensjon. Ellers går alt som normalt i livet uten om at jeg ble veldig forskjølet og fikk munnsår

Skrevet

Min første tanke var at hun spurte for å vite hvor i syklusen du var, med tanke på eggposer, tykkelse på slimhinner etc..?

Anonymous poster hash: 72c0a...a93

Skrevet

Min første tanke var at hun spurte for å vite hvor i syklusen du var, med tanke på eggposer, tykkelse på slimhinner etc..?Anonymous poster hash: 72c0a...a93

Hmmmmmm

Men det har gått 37 dager siden jeg fikk mensen.

Skrevet

Hmmmmmm

Men det har gått 37 dager siden jeg fikk mensen.

Jeg ville ikke bekymret meg ennå i hvert fall :) Den er ofte merkelig. Men uroer du deg, kan du bare bestille time til lege for å forsikre deg om en liten stund. Det er ofte beroliggende :)

Skrevet

Jeg ville ikke bekymret meg ennå i hvert fall :) Den er ofte merkelig. Men uroer du deg, kan du bare bestille time til lege for å forsikre deg om en liten stund. Det er ofte beroliggende :)Anonymous poster hash: b7d5c...b0d

Takk for at du svarer ☺

Kan det henne jeg er gravid? Gikk på dong quai også i nov og desember

Skrevet

Takk for at du svarer ☺

Kan det henne jeg er gravid? Gikk på dong quai også i nov og desember

Det kan jo selvsagt også være mulig, men det får jo du også svar på om du hadde tatt en legetur. Jeg ville hvert fall ventet litt og sett, og om mensen ikke kommer, så kan du dra til legen :)

Skrevet

Det kan jo selvsagt også være mulig, men det får jo du også svar på om du hadde tatt en legetur. Jeg ville hvert fall ventet litt og sett, og om mensen ikke kommer, så kan du dra til legen :)Anonymous poster hash: b7d5c...b0d

ok skal bestille lege time til mandag

Tusen hjertelig for alt du skrev :-)

Skrevet

Ingen mens enda. Er på syklus dag 40. Går litt oftere på do. Ingen andre symptomer. Graviditets testen var negativt

Skrevet

Ingen mens enda. Er på syklus dag 40. Går litt oftere på do. Ingen andre symptomer. Graviditets testen var negativt

Jeg pleier å ha syklus på 30-35 dager, men di to siste syklusene har vært på 40 dager... så det er nok normalt at det varierer litt☺

Anonymous poster hash: e4774...461

Skrevet

Jeg pleier å ha syklus på 30-35 dager, men di to siste syklusene har vært på 40 dager... så det er nok normalt at det varierer litt☺ Anonymous poster hash: e4774...461

Var det akkurat 40 dagers syklus du hadde?

Takk for at du svarte

Skrevet

Var det akkurat 40 dagers syklus du hadde?

Takk for at du svarte

Nøyaktig 40 dager ja☺

Skrevet

Så det kan ikke være graviditeten? :-(

Skrevet

Så det kan ikke være graviditeten? :-(

Selv om andre har lang syklus, så er ikke det noen fasit. Min syklus er på 21 dager, og jeg hadde tenkt graviditet lenge før 40 dager er gått.

Hvor lang er din normale syklus da? Og har du ikke tatt test?

Anonymous poster hash: 4d3db...ac4

Skrevet

Mine sykluser er alt fra 25 til dag 32. Tatt test 2 ganger. Men negativ begge gangene.

Skrevet

Nå har det gått 2 uker siden jeg var hos gyn og da mente hun at mensen er på vei. Men hvorfor kommer den ikke?

Skrevet

Nå har det gått 2 uker siden jeg var hos gyn og da mente hun at mensen er på vei. Men hvorfor kommer den ikke?

Ingen her vet det.... Gå til legen.

Anonymous poster hash: 65003...a73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...