Kontormus Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Ringte studio til Solvår i dag for å høre hvordan de ligger an med timelistene sine. Svaret var nedslående, for de kunne opplyse om at første ledige time var i september hos hvilken som helst av de andre terapeutene. Første ledige time hos Solvår var i mars 2016! Det er rimelig uaktkuelt å vente så lenge når jeg først har bestemt meg. Så jeg er tilbudt time hos Lene Foseid i neste uke. Tør jeg?
Gjest Gemini7 Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 (endret) Personlig ville jeg ikke gått for Lene Foseid. jeg har sett på bilder av bryn hun har lagt ut og for meg fremstår de veldig "drag-aktige"- for store, mørke og "harde". De ser ikke mye naurlige ut. Jeg sjekket det nemlig ut da jeg ble like nedslått som deg over ventetiden hos sol. Jeg bestemte meg imidlertid for at jeg ikke tør noe annet enn å vente ppå en hos sol. Bestilte i august, fikk time nå til sommeren.. PS- hvis du følger solvors blogg søker hun stadig etter modeller til å bruke på kurs da- vil sikkert bli litt før enn om du må vente på neste ledige, hvis du blir valgt ut... Endret 29. januar 2015 av Gemini7
Kontormus Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2015 Personlig ville jeg ikke gått for Lene Foseid. jeg har sett på bilder av bryn hun har lagt ut og for meg fremstår de veldig "drag-aktige"- for store, mørke og "harde". De ser ikke mye naurlige ut. Jeg sjekket det nemlig ut da jeg ble like nedslått som deg over ventetiden hos sol. Jeg bestemte meg imidlertid for at jeg ikke tør noe annet enn å vente ppå en hos sol. Bestilte i august, fikk time nå til sommeren.. Ja, jeg er helt ening med deg ut fra bilder jeg har sett. Dog er ikke alle like mørke og harde. Og hun tilbyr konsultasjon FØR vi avtaler noe. Det går jo an... MEN, hun er ikke helt enig i at stråteknikken til Solvår & Co er så naturlig... neivel?
Gjest Gemini7 Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Ja, jeg er helt ening med deg ut fra bilder jeg har sett. Dog er ikke alle like mørke og harde. Og hun tilbyr konsultasjon FØR vi avtaler noe. Det går jo an... MEN, hun er ikke helt enig i at stråteknikken til Solvår & Co er så naturlig... neivel? Ja, det går jo an å ta en konsultasjon.. Jeg er imidlertid overbevist etter mye spaning på sols blogg, facebookside og instagram at strå er det desidert mest naturlige. men nå har jeg ikke sett like mye på det lene foseid gjør. De få jeg har sett synes jeg dog var litt voldsomme.
Kontormus Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2015 Ja, det går jo an å ta en konsultasjon.. Jeg er imidlertid overbevist etter mye spaning på sols blogg, facebookside og instagram at strå er det desidert mest naturlige. men nå har jeg ikke sett like mye på det lene foseid gjør. De få jeg har sett synes jeg dog var litt voldsomme. Ja, jeg vurderer å bite i det sure eplet og bare finne meg i å måtte vente i ca 9 måneder...
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Hvorfor er det så mange jenter som gjør dette? Jeg og kompisene mine snakket faktisk om dette (og mye annet) i forrige helg. Og alle var enige om dette ikke er fint. Det kan se OK ut på noen men generelt er det ikke noe gutter liker. Anonymous poster hash: b2cbb...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Hvorfor er det så mange jenter som gjør dette? Jeg og kompisene mine snakket faktisk om dette (og mye annet) i forrige helg. Og alle var enige om dette ikke er fint. Det kan se OK ut på noen men generelt er det ikke noe gutter liker. Anonymous poster hash: b2cbb...9d7 Menn Fordi verden faktisk ikke dreier seg rundt penisen din. Anonymous poster hash: e7dbd...57a 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Menn Fordi verden faktisk ikke dreier seg rundt penisen din. Anonymous poster hash: e7dbd...57a Klar over det men det handler ikke om det heller. Jenter gjør SÅÅÅÅ mye for at andre skal syns dem er pene. Men ikke mange gutter eller jenter er fan av tatoverte øyenbryn. (spørs så klart litt hvordan det er gjort.) Anonymous poster hash: b2cbb...9d7
Gjest Solstråla88 Skrevet 31. januar 2015 #9 Skrevet 31. januar 2015 Klar over det men det handler ikke om det heller. Jenter gjør SÅÅÅÅ mye for at andre skal syns dem er pene. Men ikke mange gutter eller jenter er fan av tatoverte øyenbryn. (spørs så klart litt hvordan det er gjort.)Anonymous poster hash: b2cbb...9d7 Hvis det blir gjort riktig kan det være kjempe fint! Har ei venninne som er helt hvit i håret, samme med brynene og hun fikk tatovert lyse, men markerte med naturlig fasong! Ble kjempe fint!
Sillicious Skrevet 31. januar 2015 #10 Skrevet 31. januar 2015 Hvorfor er det så mange jenter som gjør dette? Jeg og kompisene mine snakket faktisk om dette (og mye annet) i forrige helg. Og alle var enige om dette ikke er fint. Det kan se OK ut på noen men generelt er det ikke noe gutter liker.Anonymous poster hash: b2cbb...9d7 Hvorfor tror dere at vi gjør sånne ting for dere "gutter"? Haha, det stemmer ikke i det hele tatt altså :-p Kunne ikke brydd meg mindre om hva gutter syns om det jeg gjør med bryna mine, sminken min, stilen min. Dette gjør vi for vår egen del. Si det videre til kompisene dine også. 2
Kontormus Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #11 Skrevet 31. januar 2015 Klar over det men det handler ikke om det heller. Jenter gjør SÅÅÅÅ mye for at andre skal syns dem er pene. Men ikke mange gutter eller jenter er fan av tatoverte øyenbryn. (spørs så klart litt hvordan det er gjort.) Anonymous poster hash: b2cbb...9d7 Det er jo derfor vi søker råd og personanbefalinger, ingen ønsker å bli seende ut som om noen har klistret to biter sort elektrikertape i fjeset på en.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #12 Skrevet 31. januar 2015 Hvorfor tror dere at vi gjør sånne ting for dere "gutter"? Haha, det stemmer ikke i det hele tatt altså :-p Kunne ikke brydd meg mindre om hva gutter syns om det jeg gjør med bryna mine, sminken min, stilen min. Dette gjør vi for vår egen del. Si det videre til kompisene dine også. Klart de fleste av dere gjør. Se bare på svaret under. Eller i det hele tatt prat med jenter. Anonymous poster hash: b2cbb...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #13 Skrevet 31. januar 2015 Hvorfor er det så mange jenter som gjør dette? Jeg og kompisene mine snakket faktisk om dette (og mye annet) i forrige helg. Og alle var enige om dette ikke er fint. Det kan se OK ut på noen men generelt er det ikke noe gutter liker. Anonymous poster hash: b2cbb...9d7 De som det er godt gjort på er så godt gjort at dere ikke engang ser at det er tatovert på. Dere legger sannsynligvis bare merke til de som er dårlig utført, og det tror jeg de fleste kan være enig i ikke er noe fint. Anonymous poster hash: 80b9e...a65 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #14 Skrevet 31. januar 2015 De som det er godt gjort på er så godt gjort at dere ikke engang ser at det er tatovert på. Dere legger sannsynligvis bare merke til de som er dårlig utført, og det tror jeg de fleste kan være enig i ikke er noe fint. Anonymous poster hash: 80b9e...a65 Dette er nok sant ja Anonymous poster hash: b2cbb...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå