Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god og seriøs nettbutikk som har KMS hårserien? Veldig gjerne norsk nettbutikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har alltids blivakker.no da. Men det er ikke en nettbutikk jeg vil anbefale da det virker som bare halvparten av kundene blir fornøyd. Jeg har vært misfornøyd flere ganger.

Jeg vil derimot anbefale feelunique.com. De refunderer eventuell toll dersom du sender bilde av kvitteringen med tollbeløpet på :)

Skrevet

Vil ikke uttale meg om hvem som er best av disse, men her er noen norske nettbutikker som selger KMS: blush.no, iglow.no, bangerhead.no, fashiongirl.no, vakkerthar.no, og som før nevnt blivakker.no (som jeg personlig aldri har hatt problemer med).

Anonymous poster hash: d4c3f...e29

Skrevet

Jeg har bestilt KMS fra blush.no flere ganger og alltid vært kjempefornøyd.

Har også bestilt KMS styling produkter fra Blivakker og ikke noe galt med de produktene :)

Jeg tror KMS er en serie som det er stor omsetning på og da blir det kanskje færre gamle og dårlige produkter.

• Liker 1
Skrevet

Nordicfeel.no er jeg veldig fornøyd med.

Skrevet

Undersøk prisene i de butikkene du har fått over. Blush har ofte % på torsdager.

Anonymous poster hash: 8737b...3ff

Skrevet

Priser er en ting, seriøsitet en annen. Siden det florerer av både seriøse og useriøse nettbutikker så betaler jeg gjerne litt mer så lenge jeg vet jeg får produktene i god stand :-). Takk for alle svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...