AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Det er noen jenter/damer som kanskje viser mer enn de ønsker når de trener. Jeg har sett flere ganger når jeg har vært å trent at jenter/damer går rundt i tights som er gjennomsiktige. Det var senest i kveld at jeg så en jente som trente, hvor jeg kunne se den rosafargede på g-strengen hun hadde under treningstightsen. Er disse jentene/damene klar over dette? Er det gjort med hensikt? Noen synes dette kanskje er hot, men for mange så er de på treningssenterne for å trene. Ikke for å vise seg fram. Hvis dette er med hensikt så synes jeg at jenter som driver på slik går litt imot tabuen med å sende flørtende signaler på treningssenter. Anonymous poster hash: 6d145...adb 1
FriCol Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Det er nok veldig mange som ikke er klar over at tightsen er gjennomsiktig. Hvis mine er det er ikke jeg klar over det hvert fall. Treningstights er jo tjukkere enn vanlig tights så da glemmer man kanskje å sjekke det? 1
Gjest Castielz Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Det blir vel det samme som med bloggere... "se, ny klokke" i doggystyle med hotpants, hvor man såvidt kan skimte en klokke helt nede i venstre hjørne. #kvinnefrigjøring.
mijaa Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Treningstightsene mine blir gjennomsiktige når jeg f.eks. tar knebøy, fordi rumpa mi er så stor men det tror jeg er et vanlig problem, ser i alle fall at det skjer med mange andre da. Men hvis den er gjennomsiktig når vedkommende står, er det en annen sak
goldenchanel Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Jeg har dette problemet! Lårene og rumpa mi er stor, og midjen min er smal så tightsene mine blir litt gjennomsiktig. Men jeg er på trening for å trene, bli svett og ikke for å vise meg frem om noen tror det. Om noen bryr seg eller finner det støtende så får de se en annen vei da Eller så får produsentene lage bedre tightser 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 Det blir vel det samme som med bloggere... "se, ny klokke" i doggystyle med hotpants, hvor man såvidt kan skimte en klokke helt nede i venstre hjørne. #kvinnefrigjøring. Anonymous poster hash: 7f057...166
Pinkee Skrevet 30. januar 2015 #8 Skrevet 30. januar 2015 Har sett det samme. Er særlig disse vanligste 2xu'ene som alt lyser gjennom. Så da må jo brukerne av dem i alle fall se at alle andre viser fram trusa(evnt mangelen på truse) Og, ingen tror vel at deres tights er bedre enn alle andre sine av samme sorten? Så jeg har konkludert med at dem liker å "vise seg", eller ikke bryr seg. For hvis ikke, så hadde dem vel brukt en skikkelig truse under, og ikke slike stringer og annet minimalt? 3
Gjest Evans Skrevet 30. januar 2015 #9 Skrevet 30. januar 2015 Det jeg er overrasket over er at noen vil trene med g-streng. Høres veldig ubehagelig ut! Noen er kanksje ikke klar over at tightsen er litt gjennomsiktig, andre gir kanksje beng. Litt kjipt om de ikke er klar over det, og ikke ønsker å vise trusa, men ellers så er det jo ikke krise. De aller fleste viser litt kropp på trening uansett, og om noen skulle vise fargen på trusa er ikke ille etter min mening.
Gjest Tigress Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 Eg har 2XU-tights, trener ofte i string og har diger ræv, så broka er truleg gjennomsiktig. Har ikkje sett det, altså, men det kan vel vere - sjeldan eg ser meg bakfrå når eg tek knebøy. Eg kunne truleg ikkje brydd meg mindre. Eg går ikkje ut og kjøper ny tights berre av di den eg har er gjennomsiktig. Folk får sjå ein annan veg, då.
Nordis Skrevet 30. januar 2015 #11 Skrevet 30. januar 2015 Er det ikke bare å ha en lang overdel over tightsen da - da er jo problemet løst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå