Gå til innhold

Hvordan avsløre en overraskelse under dynen....?

Gutt_24

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er jo et skikkelig tabu det her. Var selv sengevæter når jeg var mindre og vet hvor kjipt det kan være. Jeg ville jo foretrukket en mann som ikke trengte bleier, men om det andre var på plass så hadde ikke det vært tungen på vektskålen:) 

Anonymkode: 35994...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke lest hele tråden, men TS; det ville ikke vært en dealbreaker for meg, det er tross alt bare konsekvensene av en ulykke og ikke en bleiefetish. Men bruker du pose på dagtid? Eller har du kontroll i våken tilstand?  

Anonymkode: 4ced7...ec8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke lest hele tråden, men TS; det ville ikke vært en dealbreaker for meg, det er tross alt bare konsekvensene av en ulykke og ikke en bleiefetish. Men bruker du pose på dagtid? Eller har du kontroll i våken tilstand?  

Anonymkode: 4ced7...ec8

Nei jeg klarer meg som regel uten pose. Er mer styr en praktisk spør du meg. Er blitt en rev til å alltid vite hvor nærmeste toalett er;) Så det går som regel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den March 24, 2016 at 14.52, Gutt_24 skrev:

Nei jeg klarer meg som regel uten pose. Er mer styr en praktisk spør du meg. Er blitt en rev til å alltid vite hvor nærmeste toalett er;) Så det går som regel greit.

Hehe, så bra du klarer deg på dagtid. Det er jo et stort pluss:) Har aldri prøvd sånn pose selv (var sengevæter når jeg var yngre), men har jobbet med folk som har brukt det. Det virker litt stress som du sier. 

Høres ut som om du takler det bra og at bleier er riktig valg for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, så bra du klarer deg på dagtid. Det er jo et stort pluss:) Har aldri prøvd sånn pose selv (var sengevæter når jeg var yngre), men har jobbet med folk som har brukt det. Det virker litt stress som du sier. 

Høres ut som om du takler det bra og at bleier er riktig valg for deg:)

Takk. Tror poser er best egnet for folk i rullestol etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker
Den March 24, 2016 at 20.01, Gutt_24 skrev:

Du har sikkert rett i det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Den March 24, 2016 at 20.01, Gutt_24 skrev:

Jeg hjalp et familiemedlem med en sånn pose i dag, og kom til å tenke på deg. Virket jo veldig greit egentlig - man bare trer den på som en kondom også er det festet en slange i tuten. Synes det virker veldig praktisk jeg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er en problemstilling jeg ikke har tenkt over før, så nå måtte jeg fundere litt på dette. Hadde jeg virkelig vært forelska og sett for meg en fremtid med deg, og du hadde vært drømmetypen sånn ellers så hadde det ikke gjort meg noe. Ingen er perfekte. Selv om det hadde tatt meg en stund til å bli vant til det. 

Om jeg derimot hadde vært litt usikker på deg, om du var den rette for meg og jeg var allerede i tankene om å kanskje avslutte forholdet, så ville nok dette vært utslaget til at jeg hadde gått min vei. 

Konklusjonen blir derfor at du bør vente med å fortelle om dette, samtidig som det kan bli litt problematisk pga. overnatting hos hverandre og sånt. Det er i alle fall bedre å få det fortalt sånn at an får litt tid til å forberede seg på det enn å oppdage det. Det viktigste tenker jeg, når du forteller om det, er å være forklarende og ufarliggjøre det. 

Anonymkode: 1c5a4...3ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Den April 25, 2016 at 11.33, Ragnar89 skrev:

Hva sa madammen, sagt det til henne?

Tror jeg skrev det en tid tilbake. Sa det til hun jeg holdt på med, men det ble ikke noe mer. Tror ikke det var på grunn av "problemet" da. Men det var uansett ikke noe å satse på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Gutt_24 skrev:

Tror jeg skrev det en tid tilbake. Sa det til hun jeg holdt på med, men det ble ikke noe mer. Tror ikke det var på grunn av "problemet" da. Men det var uansett ikke noe å satse på;)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • Den 25.4.2016 at 11.53, AnonymBruker skrev:

Dette er en problemstilling jeg ikke har tenkt over før, så nå måtte jeg fundere litt på dette. Hadde jeg virkelig vært forelska og sett for meg en fremtid med deg, og du hadde vært drømmetypen sånn ellers så hadde det ikke gjort meg noe. Ingen er perfekte. Selv om det hadde tatt meg en stund til å bli vant til det. 

Om jeg derimot hadde vært litt usikker på deg, om du var den rette for meg og jeg var allerede i tankene om å kanskje avslutte forholdet, så ville nok dette vært utslaget til at jeg hadde gått min vei. 

Konklusjonen blir derfor at du bør vente med å fortelle om dette, samtidig som det kan bli litt problematisk pga. overnatting hos hverandre og sånt. Det er i alle fall bedre å få det fortalt sånn at an får litt tid til å forberede seg på det enn å oppdage det. Det viktigste tenker jeg, når du forteller om det, er å være forklarende og ufarliggjøre det. 

Anonymkode: 1c5a4...3ab

Takk for ærlig svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...