Pern83 Skrevet 13. mars 2016 #121 Del Skrevet 13. mars 2016 Bra folk er positive, men tror ikke helt på det Mysticgirl skriver. Bleier er å blir bleier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt_24 Skrevet 13. mars 2016 Forfatter #122 Del Skrevet 13. mars 2016 Joda det har du forsåvidt rett i. De vil ikke bli borte uansett hvor mye jeg skulle ønske det. Men godt folk er forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pern83 Skrevet 13. mars 2016 #123 Del Skrevet 13. mars 2016 Det skjønner jeg jo. Ser jo at du skriver at du ikke kan noe for det. Kommer jo litt an på hvilken type du bruker og da. Har jobbet på sykehjem og store hvite bleier er dessverre ikke spesielt tiltrekkende. Er det sånne du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt_24 Skrevet 13. mars 2016 Forfatter #124 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg vet ikke hvor relevant det er hva slags type som passer mitt behov.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pern83 Skrevet 13. mars 2016 #125 Del Skrevet 13. mars 2016 Leser det svaret der som at du mest sannsynlig bruker ganske store... Bleierompe er bare ikke digg, sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 13. mars 2016 #126 Del Skrevet 13. mars 2016 Tror jeg har skrevet i denne tråden før, men vil bare gjenta at dette ikke hadde vært noe problem for meg, og at du ikke hadde vært noe mindre kjekk, sexy eller mann selv om du måtte bruke bleie på natten. Hvis ei jente ikke takler dette er hun ikke rett for deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 13. mars 2016 #127 Del Skrevet 13. mars 2016 For å være helt ærlig, tenker jeg først og fremst på at du er langt mer vågal og sporty enn meg.. Noe jeg finner inspirerede og sexy. Om du fortsatt har den egenskapen ville den LETT veid opp for ulike "bivirkninger" en slik livsstil/attitude - måtte innebære. (Hilsen sports-pyse) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt_24 Skrevet 13. mars 2016 Forfatter #128 Del Skrevet 13. mars 2016 6 minutter siden, cheshirecat skrev: For å være helt ærlig, tenker jeg først og fremst på at du er langt mer vågal og sporty enn meg.. Noe jeg finner inspirerede og sexy. Om du fortsatt har den egenskapen ville den LETT veid opp for ulike "bivirkninger" en slik livsstil/attitude - måtte innebære. (Hilsen sports-pyse) Hehe, takk for det. Vågal stemmer nok hvert fall - Hadde ingen forutsetninger med å klare det hoppet jeg prøvde på når jeg hadde den ulykken:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 13. mars 2016 #129 Del Skrevet 13. mars 2016 Nå har jeg aldri fundert over dette spørsmålet før, men kom frem til at det ikke hadde gjort meg noe. Om jeg liker fyren på andre måter, skulle ikke noe slikt ha kommet i veien Ikke alt er perfekt med meg heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 13. mars 2016 #130 Del Skrevet 13. mars 2016 Hadde ikke hatt en dritt (no pun intended) å si for meg, om du er en kjekk og grei fyr ellers! Herregud, litt ekstra bryderi må man da tåle om man møter drømmemannen. Hilsen jente 22 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 13. mars 2016 #131 Del Skrevet 13. mars 2016 5 minutter siden, Gutt_24 skrev: Hehe, takk for det. Vågal stemmer nok hvert fall - Hadde ingen forutsetninger med å klare det hoppet jeg prøvde på når jeg hadde den ulykken:P Tenker at den beste match for deg er enten noen som driver med ekstremsport selv, eller noen som er full av beundring men hakket for feig til å gjøre det selv, fordi begge disse to gruppene er kanskje mer bevisst, reflektert og Forståelsesfull for akkurat din situasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt_24 Skrevet 13. mars 2016 Forfatter #132 Del Skrevet 13. mars 2016 4 minutter siden, cheshirecat skrev: Tenker at den beste match for deg er enten noen som driver med ekstremsport selv, eller noen som er full av beundring men hakket for feig til å gjøre det selv, fordi begge disse to gruppene er kanskje mer bevisst, reflektert og Forståelsesfull for akkurat din situasjon.. Hehe, ja kanskje det er den riktige målgruppen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 14. mars 2016 #133 Del Skrevet 14. mars 2016 For å være ærlig ville jeg lagt større vekt på det faktum at du fortsatt er potent og vet å bruke snabben, og ikke brydd meg så mye om inkontinensen. Det er ikke som om du valgte å havne i en ulykke hvor mye verre "bivirkninger" kunne oppstått. Sikkert vært litt sært første par gangene man skulle sovet sammen, men man venner seg til ganske mye merkeligere ting, så personlig ser jeg ikke noe problem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #134 Del Skrevet 14. mars 2016 Det hadde gått fint for meg. Kvinne 32. Anonymkode: 17bad...945 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt_24 Skrevet 15. mars 2016 Forfatter #135 Del Skrevet 15. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hadde gått fint for meg. Kvinne 32. Anonymkode: 17bad...945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt_24 Skrevet 15. mars 2016 Forfatter #136 Del Skrevet 15. mars 2016 Den March 14, 2016 at 14.43, Minya skrev: For å være ærlig ville jeg lagt større vekt på det faktum at du fortsatt er potent og vet å bruke snabben, og ikke brydd meg så mye om inkontinensen. Det er ikke som om du valgte å havne i en ulykke hvor mye verre "bivirkninger" kunne oppstått. Sikkert vært litt sært første par gangene man skulle sovet sammen, men man venner seg til ganske mye merkeligere ting, så personlig ser jeg ikke noe problem. Ja funker til det gjør den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pern83 Skrevet 20. mars 2016 #137 Del Skrevet 20. mars 2016 Den March 13, 2016 at 23.46, cheshirecat skrev: Tenker at den beste match for deg er enten noen som driver med ekstremsport selv, eller noen som er full av beundring men hakket for feig til å gjøre det selv, fordi begge disse to gruppene er kanskje mer bevisst, reflektert og Forståelsesfull for akkurat din situasjon.. Hvorfor skulle disse være så mye mer forståelsesfulle for at han er inkontinent om natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chestnut Skrevet 22. mars 2016 #138 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Det står respekt av innstillingen din og at du har akseptert noe du uansett ikke får gjort noe med. Sier mye om deg hvor høflig du svarer folk her inne, til tross for noen brutalt ærlige svar og ufølsomme kommentarer. Jeg blir avtent av ganske mye (negative holdninger og offer-mentalitet står øverst på den listen), men at du er inkontinent om natten etter en ulykke hadde virkelig ikke vært en dealbreaker på noen som helst måte Endret 22. mars 2016 av Chestnut 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt_24 Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #139 Del Skrevet 22. mars 2016 3 timer siden, Chestnut skrev: Det står respekt av innstillingen din og at du har akseptert noe du uansett ikke får gjort noe med. Sier mye om deg hvor høflig du svarer folk her inne, til tross for noen brutalt ærlige svar og ufølsomme kommentarer. Jeg blir avtent av ganske mye (negative holdninger og offer-mentalitet står øverst på den listen), men at du er inkontinent om natten etter en ulykke hadde virkelig ikke vært en dealbreaker på noen som helst måte Var jo litt de brutalt ærlige svarene jeg gjerne ville ha egentlig. Fint å vite hva folk egentlig tenker om ting som i utgangspunktet er ganske tabu og flaut. Om jeg er så høflig vet jeg ikke - jeg har spurt og folk har svart da må man jo tåle det som kommer. Når der er sagt så er de fleste litt mindre direkte i virkeligheten:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #140 Del Skrevet 23. mars 2016 Hadde ikke vært en dealbreaker for meg. Er faktisk litt sjokkert over endel av svarene i denne tråden. Kvinne 33 Anonymkode: b1753...455 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå