Gå til innhold

Hvordan avsløre en overraskelse under dynen....?

Gutt_24

Anbefalte innlegg

Hadde ikke spillt noen rolle for min del, men jeg hadde foretrukket om du hadde på deg pysjbukse utenpå bleien når vi sov.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke spillt noen rolle for min del, men jeg hadde foretrukket om du hadde på deg pysjbukse utenpå bleien når vi sov.

Det forstår jeg. Selv om jeg er vant med situasjonen så har jeg alltid noe over. Enten bokser eller pysjbukse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet en tråd på dette tema i et annet forum, men tror kanskje fortsettelsen passer bedre her.

Saken er denne: Jeg var for en tid tilbake i er ganske alvorlig skiulykke som mirakuløst nok endte ganske bra bortsett fra at jeg fikk en nevrologisk skade på blære og urinveier. Kort fortalt, jeg er inkontinent om natten og må bruke egnede "produkter" for å hanskes med det.

Som jeg skrev i et annet forum her så kommer det en tid når man dater en jente som det strengt tatt ikke går å skjule det lenger. Jeg tok mot til meg og fortalte det på en informerende måte, men det var dessverre ikke noe hun kunne takle. Jeg tenker egentlig at jeg ikke kunne gjort det på noen annen måte, og har hatt flere "bekjentskaper" som har syntes det var ok.

Spørsmålet mitt er kanskje litt todelt, men hvordan ville folk her inne taklet det, og hvordan ville du gått frem for at du ikke skulle skremme bort den andre? Er det totalt turnoff eller kan det gå greit?

Forøvrig kan jeg si at jeg er en slank og veltrent mann på 26 år (ja vet nicket mitt tilsier noe annet), med mer en middels god jobb og sunne interesser:P

Du må vel egentlig bare satse på å finne deg en jente som ikke er helt snever og trangsynt.

Selv hadde jeg nok hatt problemer med å være med en dame som måtte bruke bleie, eller hadde annet utstyr kobla til seg, for å kunne tisse, og det er mulig jeg ikke hadde fått det til i det hele tatt, men verden er full av mennesker som er bedre folk enn meg, så jeg tenker at du bare fortsetter å fortelle det på måten du har gjort, og håper på det beste.

Jeg er litt usikker på når det er best å fortelle dette da... Man burde kanskje si det etter jenta har fått følelser, i og med at det er større sjanse for aksept da, men da risikerer man samtidig å ha kasta bort veldig mye tid, om hu sier neitakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riviera

Nesj, hadde ikke vært noen dealbreaker for meg. Synes det er greit slik du gjør det: Si det rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Jeg tror det hadde kommet som et sjokk for alle, når kjæresten forteller noe slikt. Fordi det er noe man ikke tenker på ang. voksne mennesker uten at det har blitt fortalt på noen måte først, eller skulle hatt erfaring med slikt fra tidligere.

Det sagt burde det jo virkelig ikke være noe stort problem om man virkelig er blitt glad i personen og kan se for seg at dette er noe som potensielt kan vare.

Blir litt trist av å tenke på at enkelte er såpass fordomsfulle egentlig, alle kommer da med en eller annen form for bagasje.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært noe problem men jeg hadde også ønsket at du sov med bokser eller pysjbukse :) syns du høres ut som en aktiv og fornuftig mann, og ser ikke hvorfor noe slikt skulle vært et hinder i et forhold.

Ser heller ikke at det er veldig anderledes enn når en kvinne har mensen og må sove med bind eller tampong..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke vært noe problem men jeg hadde også ønsket at du sov med bokser eller pysjbukse :) syns du høres ut som en aktiv og fornuftig mann, og ser ikke hvorfor noe slikt skulle vært et hinder i et forhold.

Ser heller ikke at det er veldig anderledes enn når en kvinne har mensen og må sove med bind eller tampong..

Litt annerledes enn bind er det strengt tatt, men funksjonen er jo den samme. Er som du sier diskret med det hele og sover alltid med noe utenpå. Skifter også alltid med en gang jeg står opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skrev ikke du akkurat at det hadde gått fint ovenfor? Og nei jeg er kun urininkontinent

Jo sorry for at jeg var litt uklar. Er det bare snakk om våte bleier hadde det gått fint:)

Anonymous poster hash: 562de...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg slet med nattevæting når jeg var yngre. Vokste ikke fra meg dette før jeg var 18 år. Hadde kjæreste, og måtte fortelle det da vi skulle sove på hytta til foreldrene hennes. Var livredd for hvordan hun ville reagere, men det gikk mye bedre enn ventet. Var litt kleint å sove ved siden av henne med bleie da, men hun tok det ikke noe høytidelig.:)

Anonymous poster hash: 67073...a46

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet med nattevæting når jeg var yngre. Vokste ikke fra meg dette før jeg var 18 år. Hadde kjæreste, og måtte fortelle det da vi skulle sove på hytta til foreldrene hennes. Var livredd for hvordan hun ville reagere, men det gikk mye bedre enn ventet. Var litt kleint å sove ved siden av henne med bleie da, men hun tok det ikke noe høytidelig. :)

Anonymous poster hash: 67073...a46

Så bra at hun tok det greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo sorry for at jeg var litt uklar. Er det bare snakk om våte bleier hadde det gått fint:)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg hadde vært fri for faren å fra piss på meg og du både drukket mye vann så det ikke luktet ille, så hadde et godt fint om jeg hadde likt deg ellers.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg hadde vært fri for faren å fra piss på meg og du både drukket mye vann så det ikke luktet ille, så hadde et godt fint om jeg hadde likt deg ellers.

Nei det er jo litt av hele poenget med bleier, at det ikke skal skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesj, hadde ikke vært noen dealbreaker for meg. Synes det er greit slik du gjør det: Si det rett ut.

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Ser det er en litt gammel diskusjon, men hadde gått helt fint for meg i hvert fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

En liten oppdatering om noen har interesse. Det ble aldri noe mer med hun jeg fortalte det til, men har møtt andre siden som har vært OK med det:) Er for tiden singel, men tror ikke dette vil bli et for stort problem i fremtiden. Takk for alle hyggelige meldinger:)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mysticgirl

Hadde overhodet ikke gjort meg noenting. Heller ikke om du hadde måtte bruke det på dagen. Kjærlighet kjenner ingen grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at du har rett Mysticgirl:) Nå har jeg heldigvis ikke noe stort problem på dagen så lenge jeg har en viss kontroll på hvor nærmeste toalett er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele tråden din her, og skjønner virkelig at det er en kjip situasjon. Bra å se at du har selvtillit. Når det er sagt så må jeg nesten være ærlig (ser du skrev at du syntes det var bra folk var ærlige). For meg hadde det at du bruker bleier vært litt krise. Å våkne opp til en mann i et våt bleie tror jeg rett og slett hadde blitt for turn off for meg. Jeg er glad i morgensex og hadde nok ikke kunne ventet på at du skulle skifte på deg selv :S

Håper du treffer noen som liker sånt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
55 minutter siden, Gutt_24 skrev:

Satser på at du har rett Mysticgirl:) Nå har jeg heldigvis ikke noe stort problem på dagen så lenge jeg har en viss kontroll på hvor nærmeste toalett er. 

Det er bra :) Du vil snart sikkert treffe ei som godtar deg for den du er og som elsker deg selv om du har et lite handikap som ikke synes. Du skal jo være glad for at du er i live og ikke fikk mer skader. Ikke gi opp håpet på at det finnes flere som aksepterer dette, som ser bak det at du må ha bleie. Finnes verre ting :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...