Gå til innhold

Hvordan avsløre en overraskelse under dynen....?

Gutt_24

Anbefalte innlegg

Jeg startet en tråd på dette tema i et annet forum, men tror kanskje fortsettelsen passer bedre her.

Saken er denne: Jeg var for en tid tilbake i er ganske alvorlig skiulykke som mirakuløst nok endte ganske bra bortsett fra at jeg fikk en nevrologisk skade på blære og urinveier. Kort fortalt, jeg er inkontinent om natten og må bruke egnede "produkter" for å hanskes med det.

Som jeg skrev i et annet forum her så kommer det en tid når man dater en jente som det strengt tatt ikke går å skjule det lenger. Jeg tok mot til meg og fortalte det på en informerende måte, men det var dessverre ikke noe hun kunne takle. Jeg tenker egentlig at jeg ikke kunne gjort det på noen annen måte, og har hatt flere "bekjentskaper" som har syntes det var ok.

Spørsmålet mitt er kanskje litt todelt, men hvordan ville folk her inne taklet det, og hvordan ville du gått frem for at du ikke skulle skremme bort den andre? Er det totalt turnoff eller kan det gå greit?

Forøvrig kan jeg si at jeg er en slank og veltrent mann på 26 år (ja vet nicket mitt tilsier noe annet), med mer en middels god jobb og sunne interesser:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bruke bleier på natten liksom? Litt turn off, men hadde sikkert gått greit...

Anonymous poster hash: 562de...4f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Ja jeg husker godt den andre tråden din. Jeg var sikker på at hun ville takle det fint. Det var synd å høre at hun ikke gjorde det..

Jeg hadde i hvertfall ikke hatt noe problem med det. Ikke gi opp, du møter nok en mer forståelsesfull jente neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært noen dealbreaker for meg. Det er vanskelig å si hvordan du bør gå fram, annet enn slik du allerede har gjort. Jeg håper du en dag møter en jente med forståelse :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg om jeg var forelska i deg! Det betyr jo så lite i den store sammenheng. Den jenta var nok bare ikke rett for deg uansett :)

Anonymous poster hash: 5f43a...74a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne sagt ja, men etter å ha tenkt meg litt om tror jeg nok det bli nei. Dealbreaker for min del

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er modig og tøff!

Synd det gikk som det gikk med henne, men det er hennes problem at hun ikke takler noe som unnviker fra normalen. Stå på videre :blomst:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte deg i den forrige tråden din og jeg var sikker på at kjæresten din ville takle det helt fint. Skjønner ikke at noen kan la noe sånt bli en hindring for et forhold. Håper du møter en jente som er litt mer moden neste gang :-) Og, nei, det er ikke turn off.

Anonymous poster hash: 80327...69b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2015 den 19.28):

Jeg svarte deg i den forrige tråden din og jeg var sikker på at kjæresten din ville takle det helt fint. Skjønner ikke at noen kan la noe sånt bli en hindring for et forhold. Håper du møter en jente som er litt mer moden neste gang :-) Og, nei, det er ikke turn off.

Anonymous poster hash: 80327...69b

Satser på det. Jeg har et ganske avslappet forhold til det hele og det plager ikke meg spesielt i hverdagen. Jeg har møtt flere som har hatt forståelse, men merker at mange synes det er litt turn off. Noe jeg for så vidt kan skjønne. Jeg kjenner jeg blåser litt i hva folk mener, men har lurt litt på hvordan jeg best kan gå frem det frem for at det ikke skal bli helt avtennende for de som er litt sarte:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt_24 skrev (På 29.1.2015 den 19.10):

Jeg startet en tråd på dette tema i et annet forum, men tror kanskje fortsettelsen passer bedre her.

Saken er denne: Jeg var for en tid tilbake i er ganske alvorlig skiulykke som mirakuløst nok endte ganske bra bortsett fra at jeg fikk en nevrologisk skade på blære og urinveier. Kort fortalt, jeg er inkontinent om natten og må bruke egnede "produkter" for å hanskes med det.

Som jeg skrev i et annet forum her så kommer det en tid når man dater en jente som det strengt tatt ikke går å skjule det lenger. Jeg tok mot til meg og fortalte det på en informerende måte, men det var dessverre ikke noe hun kunne takle. Jeg tenker egentlig at jeg ikke kunne gjort det på noen annen måte, og har hatt flere "bekjentskaper" som har syntes det var ok.

Spørsmålet mitt er kanskje litt todelt, men hvordan ville folk her inne taklet det, og hvordan ville du gått frem for at du ikke skulle skremme bort den andre? Er det totalt turnoff eller kan det gå greit?

Forøvrig kan jeg si at jeg er en slank og veltrent mann på 26 år (ja vet nicket mitt tilsier noe annet), med mer en middels god jobb og sunne interesser:P

Jeg må bare spørre. Hvorfir er du kun inkontinent på natten?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg helst ville visst om dette før jeg merka det. Og forhåpentligvis blir det ikke noe problem neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dette ikke kom ut på første date liksom, da ville jeg rygga litt (fordi det er så personlig), jeg vil heller at du hadde fortalt meg det etter vi hadde blitt litt kjent med hverandre. Det ville jeg tatt som et tegn på at du stoler på meg og føler deg trygg nok på meg at du vil fortelle meg dette.

Men det ville absolutt ikke gjort meg noe!

Anonymous poster hash: c9f1a...c38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (På 29.1.2015 den 19.42):

Jeg må bare spørre. Hvorfir er du kun inkontinent på natten?

Fordi på dagtid merker jeg det litt før det er for sent, og kan som regel skyndte meg for å nå toalettet. Har ikke like god tid som mannen i gata, men er alltid oppmerksom på hvor nærmest toalett er.

På natten våkner jeg rett og slett ikke siden signalene fra blære og urinveier er såpass svake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du har et såpass avslappet forhold til det, er helt supert. :) Hadde det vært meg, og jeg hadde merket at du hadde en så god innstilling, så hadde jeg heller tenkt mer positivt om deg etter at du fortalte det.

Anonymous poster hash: 7d162...f1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt_24 skrev (På 29.1.2015 den 19.45):

Fordi på dagtid merker jeg det litt før det er for sent, og kan som regel skyndte meg for å nå toalettet. Har ikke like god tid som mannen i gata, men er alltid oppmerksom på hvor nærmest toalett er.

På natten våkner jeg rett og slett ikke siden signalene fra blære og urinveier er såpass svake

Åja ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  AnonymBruker skrev (På 29.1.2015 den 19.17):

Du må bruke bleier på natten liksom? Litt turn off, men hadde sikkert gått greit...

For å si det rett ut; Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok hatt noen spørsmål angående det. Men det hadde nok ikke brydd meg mer enn det :) men ville tatt meg litt tid til å bli vandt til det tror jeg. Men hadde virkelig ikke vært en dealbreaker for meg om du hadde vært åpen om det :)

Anonymous poster hash: bebc4...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2015 den 20.31):

Jeg hadde nok hatt noen spørsmål angående det. Men det hadde nok ikke brydd meg mer enn det :) men ville tatt meg litt tid til å bli vandt til det tror jeg. Men hadde virkelig ikke vært en dealbreaker for meg om du hadde vært åpen om det :)

Anonymous poster hash: bebc4...e22

Ja det skjønner jeg. Tror også det er best å være åpen om det når man blir litt bedre kjent. Hva ville vært spørsmålene dine? Jeg vet jo hva som er bakgrunnen, men greit å vite hva noen som ikke kjenner til det kan være usikre på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo tenke slik på det: den dagen du møter hun som ikke synes dette er noe problematisk og tar det på strak arm, så vil det antagelig knytte dere ekstra sterkt sammen, og du vet at du har et flott menneske ved din side.

For meg ville det ikke betydd noe. Det er da mer kroppsvæsker og griseri i sving under sex enn med en bleie om natten. ;)

Anonymous poster hash: 32c39...582
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...