Gå til innhold

Kan dette stemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver opp alt jeg spiser på Myfitnesspall, men føler jeg spiser aalt for mye i forhold til kalorier!

Idag har jeg spist:

Frokst: 2 grove skiver og 2 kokte egg

Lunsj: 2 grove skiver og 2 egg

Middag: 2 tacolefser med salat og litt dressing, ikke kjøtt

Kveldsmat: 1 tacolefse med salat og 2 grove skiver med salami og salat.

Vet at det var altfor mye til kveldsmat og mye brød, men i følge appen blir dette 1290kcal, men hvis jeg legger på smør og litt dressing også tipper jeg rundt 1500. Er dette for mye for å gå ned i vekt?

Er 162cm og 93kg, veldig stillesittende. Bmr på 1740

Anonymous poster hash: 9a767...b94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke finne på å spise under bmren din.

• Liker 1
Gjest pellepirat
Skrevet

Nei det er ikke for mye for å gå ned i vekt. Men du skriver du er veldig stillesittende, da er det vel så viktig å gjøre noe med det for å gå ned i vekt. Begynn å kom i bevegelse, gå turer el. lignende i tillegg, i stedet for kun å tenke kosthold.

Skrevet

Takk for svar :-) har begynt å trene litt, men er veldig ute av form så begynner forsiktig :-)

Ts

Skrevet

Du spiser mye brød og lefser. Jeg ville omprioritert inntaket litt. Ellers spiser du litt for lite, da spesielt proteiner. Du bør ha som mål er å få i deg minst 200 gram fisk, kjøtt eller kylling til middag. Når du skal legge inn i my fitness pal så ta med ALT, til og med olje eller smør som du bruker til steking. Det er lurt å gjøre i begynnelsen slik at du får et realistisk bilde av hvor mye kalorier det er i de forskjellige matvarene.

• Liker 1
Skrevet

Det blir litt mye brød og lefser ja. Synes det er vanskelig å finne noe å spise som metter ordentlig, ellers går jeg og småspiser hele tiden :/

Ts

Skrevet

Syntes det var helt normalt jeg... Siden når ble det mye å spise 2 skiver til hvert måltid unntatt middag!?

Anonymous poster hash: 5c37b...53e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...