Gå til innhold

Selge Michael kors veske på finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å selge Michael kors veska mi (en selma). Kjøpte den fra USA før den ble mainstream og "fjortis" her i Norge, og etter den ble så populær her syns jeg nesten det er litt flaut å gå med den. (Går alltid med merket inn mot kroppen haha..)

Tenkte derfor å selge den på finn men ser det ligger så mange der fra før, som gjerne har ligget der lenge. Hva er trikset for å få solgt den fort?

Har orginal dustbag og kan få tak i kvitteringen fra butikken tror jeg. Er trikset bare å legge seg under i pris enn alle andre?

Anonymous poster hash: 1a060...f7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her. Skal sies at grunnen til at jeg selger den er at jeg har brukt den under 20 ganger pga "alle" har den nå.

Anonymous poster hash: 1a060...f7e

Skrevet

Legg den ut til halv pris og skriv at pris kan diskuteres ellerno?

• Liker 1
Skrevet

Når jeg skal kjøpe noe på Finn ser jeg etter om vedkommende har kvittering, og hvilke bilder som er lagt ut. Gode bilder er gull verdt, jo flere jo bedre. I alle fall hvis varen du selger koster litt😊 Prisen er også avgjørende, mange som selger varen bare til litt under det den koster ny.. Da kan man like så godt kjøpe ny.

Anonymous poster hash: abe4f...35d

• Liker 2
Gjest Solsmil
Skrevet

Det viktigste vil jeg si er å ha en realistisk pris. Hvis folk skal ta risken med å kjøpe brukt på nettet, så skal man spare mer enn et par hundrelapper hvis varen koster mange tusen i utgangspunktet

Skrevet

For meg er det at det medfølger kvittering viktigere enn prisen. Men den bør i alle fall være nede på 2/3 av nypris, helst 1/2.

Har sett noen som prøver seg på nypris 12.000, selges kr 10.500. Da bare ler jeg.

Anonymous poster hash: 3587d...0f4

Skrevet

Har tenkt å selge Michael kors veska mi (en selma). Kjøpte den fra USA før den ble mainstream og "fjortis" her i Norge, og etter den ble så populær her syns jeg nesten det er litt flaut å gå med den. (Går alltid med merket inn mot kroppen haha..)

Tenkte derfor å selge den på finn men ser det ligger så mange der fra før, som gjerne har ligget der lenge. Hva er trikset for å få solgt den fort?

Har orginal dustbag og kan få tak i kvitteringen fra butikken tror jeg. Er trikset bare å legge seg under i pris enn alle andre? Anonymous poster hash: 1a060...f7e

Jeg solgte min jet set rett før jul. Samme grunn som deg. Brukte facebook og fikk i gang en budrunde på den. Fikk 1200 kroner. Tror det er den beste måten å selge på.

Anonymous poster hash: 706a7...c0b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en diger Selma som jeg aldri har brukt og forsøkt å selge på Finn til halv pris. Kjøperne var gjerne mødre som ville betale 1000 kroner for å gi den til fjortis-datteren sin. Har den fortsatt for å si det sånn..

Skrevet

Kjøperne var gjerne mødre som ville betale 1000 kroner for å gi den til fjortis-datteren sin.

Hva er galt med det,da?

Skrevet

Gode bilder, kvittering, halv pris eller ennå mindre, navn på hvem du er og litt info om veska. Legg også inn en del søkeord.

Skrevet

Mannen min prøvde i evigheter å selge en high end jakke på finn. Etter flere måneder endret han tittelen til å begynne med "Billig!" Den ble den solgt samme dag. Ville aldri trodd det selv, men jaggu!

Anonymous poster hash: bf226...f91
Skrevet

Jeg solgte en Michael Kors-veske på Finn kjemperaskt nå rett før jul. Hadde den til halv pris og fikk solgt den uten kvittering.

Anonymous poster hash: be06b...2ad
Skrevet

Er inflasjon i vekser nå. Den er knapt verdt 250,-

Anonymous poster hash: e00d7...ed3
Skrevet (endret)

Trenger du pengene raskt? Hvis ikke er min erfaring at det lønner seg å ha "is i magen". Jeg har alltid fått høyere bud på annonser jeg har hatt på finn lenge. Jeg liker ikke å selge unna raskt og billig.

Endret av Lady
  • Liker 1
Skrevet

Hva er galt med det,da?

Problemet er at vesken kostet 4000 kroner i Norge, jeg betalte dog 3500 for den i utlandet. Fikk litt for mange e-poster med beskjeden "Vet av ei som selger den her for 1500, kan jeg få den for 1000 kr da den er til min datter?", uten å finne vesken noen steder for under 2000 kroner, og da brukt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...