AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Også så liten da, barn gjør som foreldene sine, ser for meg at denne ungen ikke blir lett som tenåring. Stakkars unge :/ http://buzzit.no/hun-kan-kanskje-ikke-prate-enna-men-krangle-med-pappa-det-kan-hun1 Anonymous poster hash: 642be...71c 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 OMG sjæl...Det er ikke ment som seriøst,man ser fyren ikke krangler på ekte og at han prøver å holde seg nogenlunde"seriøs"... det er en morsom "ting" han gjør med datteren sin, kanskje datteren er en liten "kranglefant" eller bestemt lite frøken,så de ville lage en morsom video ut av det. Hvis så lite skal til for å sjokkere deg så ....ja... Syns den var søt og morsom jeg, og er ganske sikker på (ser det når han plukker henne opp) at hun er pappas lille prinsesse Anonymous poster hash: 6b216...657 17
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Også så liten da, barn gjør som foreldene sine, ser for meg at denne ungen ikke blir lett som tenåring. Stakkars unge :/ http://buzzit.no/hun-kan-kanskje-ikke-prate-enna-men-krangle-med-pappa-det-kan-hun1 Anonymous poster hash: 642be...71c Du tuller nå? Han gjorde da absolutt ikke noe galt! Lurer heller på hvordan barna DINE blir som tenåringer som aldri blir snakka til!!! Anonymous poster hash: 802fd...22f 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Du tuller nå? Han gjorde da absolutt ikke noe galt! Lurer heller på hvordan barna DINE blir som tenåringer som aldri blir snakka til!!! Anonymous poster hash: 802fd...22f Dessuten, han er jo ikke seriøst, hvor blind må man være for å tro at det her er seriøst? LOL, KG folk ass Anonymous poster hash: 6b216...657 10
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Du spør hvem som prater slik til barna sine, og mitt svar er at det gjør jeg, og jeg har gjort det hele livet! Det var tydelig at denne faren kranglet med glimt i øyet, og siden jenta svarte tilbake som hun gjorde var hun ikke redd. Det er en slik intern humor jeg alltid har hatt med barna mine, der vi lekekrangler. Anonymous poster hash: 5fa8c...a9a 12
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Dessuten, han er jo ikke seriøst, hvor blind må man være for å tro at det her er seriøst? LOL, KG folk ass Anonymous poster hash: 6b216...657 I know, tar ikke dette spesielt seriøst, man hører han holder på å knekke sammen av latter, uansett, det hadde ikke vært feil om det hadde vært seriøs - my point! Anonymous poster hash: 802fd...22f 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Hva var galt med det han gjorde? Anonymous poster hash: a0c78...ba7 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 I know, tar ikke dette spesielt seriøst, man hører han holder på å knekke sammen av latter, uansett, det hadde ikke vært feil om det hadde vært seriøs - my point! Anonymous poster hash: 802fd...22f Tror en så liten unge er for liten til å bli snakket seriøst til på akkurat den måten på ekte uansett. De "krangler"som om de var jevnaldrende. Men som en lek så er det hysterisk morsomt....når hun babler i vei på babyspråk tilbake, hilarious Anonymous poster hash: 6b216...657 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Hva var galt med det han gjorde? Anonymous poster hash: a0c78...ba7 Ifølge TS er dette bad parenting..... Enkelte KG-damer har null peiling på barn og oppdragelse og ser barnemishandling der det ikke finnes noen. Hysteriske kvinnfolk uten humor. Anonymous poster hash: 6b216...657 4
Tibbie Skrevet 29. januar 2015 #11 Skrevet 29. januar 2015 Synes det var kjempemorsomt, jeg! Satt bare å smilte til den skjønne og sta jenta 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #12 Skrevet 29. januar 2015 TS her, hva som er galt? Han skriker jo til ungen, en så liten unge lærer at skriking er greit, de kan ikke skille ut at skriking kun er greit fordi pappa tuller. Og skriker han sånn på tull, hvordan er han da når han er ordentlig sint? Barn gjør som du gjør. Jeg ville aldri ha skreket til barnet mitt, kanskje jeg er høysensitiv, for den måten å prate på, tonefall, ordlyd, ord valg, kroppsspråk osv er ikke greit. Anonymous poster hash: 6e5d7...81b 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #13 Skrevet 29. januar 2015 TS her, hva som er galt? Han skriker jo til ungen, en så liten unge lærer at skriking er greit, de kan ikke skille ut at skriking kun er greit fordi pappa tuller. Og skriker han sånn på tull, hvordan er han da når han er ordentlig sint? Barn gjør som du gjør. Jeg ville aldri ha skreket til barnet mitt, kanskje jeg er høysensitiv, for den måten å prate på, tonefall, ordlyd, ord valg, kroppsspråk osv er ikke greit. Anonymous poster hash: 6e5d7...81b Han skriker ikke! Herregud! Om du tror dette er skriking så aner du ikke hva skriking er! Du må være ekstremt høysensitiv og paranoid, sorry, men du burde snakke med noen. Faren snakka "bestemt" til henne - LÆR DEG FORSKJELLEN! Anonymous poster hash: 802fd...22f 8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #14 Skrevet 29. januar 2015 TS her, hva som er galt? Han skriker jo til ungen, en så liten unge lærer at skriking er greit, de kan ikke skille ut at skriking kun er greit fordi pappa tuller. Og skriker han sånn på tull, hvordan er han da når han er ordentlig sint? Barn gjør som du gjør. Jeg ville aldri ha skreket til barnet mitt, kanskje jeg er høysensitiv, for den måten å prate på, tonefall, ordlyd, ord valg, kroppsspråk osv er ikke greit. Anonymous poster hash: 6e5d7...81b Det at du ikke helt klarer å oppfatte hva som EGENTLIG skjer i videoen er egentlig litt bekymringsfullt...for din del. Du ser skriking og en ekkel, slem far - jeg tror det sier litt mer om deg enn de i videoen. Ikke for å virke frekk men... hjelp. Er du en sånn som ringer barnevernet om du hører at en unge får kjeft,liksom? Skummelt. Anonymous poster hash: 6b216...657 7
Gjest FuturePrimitive Skrevet 29. januar 2015 #15 Skrevet 29. januar 2015 TS her, hva som er galt? Han skriker jo til ungen, en så liten unge lærer at skriking er greit, de kan ikke skille ut at skriking kun er greit fordi pappa tuller. Og skriker han sånn på tull, hvordan er han da når han er ordentlig sint? Barn gjør som du gjør. Jeg ville aldri ha skreket til barnet mitt, kanskje jeg er høysensitiv, for den måten å prate på, tonefall, ordlyd, ord valg, kroppsspråk osv er ikke greit. Anonymous poster hash: 6e5d7...81b Ro ned litt..man har sin sjargong med sin familie og sin "flow". Man ser jo lett på videoen at det er trivelig stemning, ingen utrygghet osv. Om du ikke evner se det, så er det faktisk deg det er noe galt med. Legg også merke til at samtlige andre i tråden er uenige med deg..så..er det ALLE andre som er gale? 10
Gjest FuturePrimitive Skrevet 29. januar 2015 #16 Skrevet 29. januar 2015 Det at du ikke helt klarer å oppfatte hva som EGENTLIG skjer i videoen er egentlig litt bekymringsfullt...for din del. Du ser skriking og en ekkel, slem far - jeg tror det sier litt mer om deg enn de i videoen. Ikke for å virke frekk men... hjelp. Er du en sånn som ringer barnevernet om du hører at en unge får kjeft,liksom? Skummelt. Anonymous poster hash: 6b216...657 Antakelig...og leser man hva enkelte kjerringer her inne mener er barnevern-kvalifiserbart så blir man jo skremt fra å være normal med ungen sin. 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #17 Skrevet 29. januar 2015 Det at du ikke helt klarer å oppfatte hva som EGENTLIG skjer i videoen er egentlig litt bekymringsfullt...for din del. Du ser skriking og en ekkel, slem far - jeg tror det sier litt mer om deg enn de i videoen. Ikke for å virke frekk men... hjelp. Er du en sånn som ringer barnevernet om du hører at en unge får kjeft,liksom? Skummelt. Anonymous poster hash: 6b216...657 Nei, det er jeg ikke, men synes ikke måten han prater til barnet på e særlig trivelig, eller "lærerikt" for barnet. Anonymous poster hash: 6e5d7...81b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #18 Skrevet 29. januar 2015 Det at du ikke helt klarer å oppfatte hva som EGENTLIG skjer i videoen er egentlig litt bekymringsfullt...for din del. Du ser skriking og en ekkel, slem far - jeg tror det sier litt mer om deg enn de i videoen. Ikke for å virke frekk men... hjelp. Er du en sånn som ringer barnevernet om du hører at en unge får kjeft,liksom? Skummelt. Anonymous poster hash: 6b216...657 Enig, Så høysensitive mennesker burde ikke ha barn. Hvordan skal TS takle livets utfrodringer om hun mener dette er sjokkerende? Da aner man ikke hva sjokkerende er, man aner ikke hva skriking er, trassalder, barn som gjør ulovlige ting osv osv. Det er slike mennesker som TS som kaster bort tiden til barnevernet slik at de ikke får fulgt opp de vitkige sakene hvor det forekommer mishandling og seksuelt misbruk. TS er en person som ropper ulv litt for mange ganger. Tenk på den 2 mnd gamle gutten som ikke fikk hjelp av BV, fordi BV får så mye anonye telefoner fra hysteriske damer som TS som mener alt som ikke er dulling er barnemishandling, de får telefoner fra folk som ønsker å hevne seg på naboen, venninna, eksen osv - FOLKENS - BV har IKKE tid til å sløse bort tiden på dette tullet! SLUTT med det! Er det grunn til bekymring så meld ifra, men da skal det være grunn også, ikke ting som på denne videon, eller at du misliker den nye kjæresten til eksen osv! Anonymous poster hash: 802fd...22f 9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #19 Skrevet 29. januar 2015 Ro ned litt..man har sin sjargong med sin familie og sin "flow". Man ser jo lett på videoen at det er trivelig stemning, ingen utrygghet osv. Om du ikke evner se det, så er det faktisk deg det er noe galt med. Legg også merke til at samtlige andre i tråden er uenige med deg..så..er det ALLE andre som er gale? Men barnet vil fortsatt lære skriking og denne holdningen/måten å snakke på til andre og ta med seg i andre settinger. Anonymous poster hash: 6e5d7...81b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #20 Skrevet 29. januar 2015 Enig, Så høysensitive mennesker burde ikke ha barn. Hvordan skal TS takle livets utfrodringer om hun mener dette er sjokkerende? Da aner man ikke hva sjokkerende er, man aner ikke hva skriking er, trassalder, barn som gjør ulovlige ting osv osv. Det er slike mennesker som TS som kaster bort tiden til barnevernet slik at de ikke får fulgt opp de vitkige sakene hvor det forekommer mishandling og seksuelt misbruk. TS er en person som ropper ulv litt for mange ganger. Tenk på den 2 mnd gamle gutten som ikke fikk hjelp av BV, fordi BV får så mye anonye telefoner fra hysteriske damer som TS som mener alt som ikke er dulling er barnemishandling, de får telefoner fra folk som ønsker å hevne seg på naboen, venninna, eksen osv - FOLKENS - BV har IKKE tid til å sløse bort tiden på dette tullet! SLUTT med det! Er det grunn til bekymring så meld ifra, men da skal det være grunn også, ikke ting som på denne videon, eller at du misliker den nye kjæresten til eksen osv! Anonymous poster hash: 802fd...22f TS her, nå sporer du av. Jeg ville forklart rolig og behersket for barnet hvorfor det ikke kan stå på bordet. Ikke skreket, pekt og ropt at det er jeg som er sjefen. Anonymous poster hash: 6e5d7...81b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå