Gå til innhold

Vi er gift!!!! Råd til alle kommende bruder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi vært gift i tre uker og det var en fantastisk dag. alt var perfekt. jeg hadde gruet meg litt på forhånd, var så redd for alt som kunne gå galt. og så ble det bare en helt utrolig og uforglemmelig kjekk dag.

det er derfor jeg skriver dette til kommende bruder, dere har så mye og glede dere til. Det som er det dumme er at dagen går alt for fort. så stopp og gru dere og bare se frem til denne store dagen.

Det å være i kirken var en flott opplevelse. det var det mest rørende med hele dagen. vi hadde en flott,ungdommelig prest og hadde to solo innslag. det ene var amazing grace, spilt på trombone og sunget.

Det andre var Bjørn Eidsvåg, Alt du vil ha (hvis eg ber...) skrevet litt om. kunne ikke valgt en bedre sang, alle i kirken klappet etter denne sangen, og samtlige av de som var tilstede har kommentert hvor flott det var med dette innslag. Denne ble også spillet på slutten av kvelden som en avslutn.

Middagen, kjempebra, mange taler, min mann holdt den nydeligste tale til meg. og jeg holdt tale til ham, var faktisk ikke nervøs heller.

Det ble masse dans og kos utover kvelden. Det var bare helt topp.

Brylluppsnatten ble tilbrakt på hotell, hvor vi kunne glede oss over at vi var gift. endelig etter å ha vært sammen i ni år!!

morgen gaven var en flott ring med safir og ti diamanter, har aldri eid noen så flott før. mens min mann fikk golf kurs og utstyr. han var kjempe fornøyd.

så å gifte seg er bare fantastisk, vel anvendte penger, en lever lenge på de minnene.

glemte å nevne tiden hos frisøren, til og med disse timene var kjempe artige. min frisør og forlover fikk meg til å slappe av og nyte det.

og min mann sa til meg i kirken, jeg så ut akkurat slik han hadde håpet, han hadde aldri sett meg vakrere. og det er godt å høre på denne dagen.

Heldige dere bruder som har slik en fantastisk dag i vente, derfor vil jeg bare si, ikke bruk tiden framover til bekymringer bare gled dere.

klem fra lykkelig fru,

tone :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en drømmedag :D

Jeg gleder meg!!!

Lykke til videre :D

Skrevet

Gratulerer :)

Jeg er helt enig med deg, men det er vanskelig å la vær å grue seg litt da, så mitt råd er å prøve å fa med seg alle inntrykk. Stopp litt opp og nyt det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...