Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26 år og ønsker å holde huden min ung så lenge som mulig (så klart). Jeg hadde tenkt til å kjøpe en nattkrem fra Priori, men det tilbys ikke i Europa lenger. Er det noen som har forslag til lignende hudpleie fra hudpleier? :)

Anonymous poster hash: f6f2b...1b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fra hudpleier, men fra Korea. Beste som finnes.

Mizon snail-serien er super!

Skrevet

Ikke fra hudpleier, men fra Korea. Beste som finnes.

Mizon snail-serien er super!

Støtter denne, elsker spesielt Mizon og Benton sine produkter.

Ellers er solkrem det aller beste du kan bruke for å holde huden ung. Helst hver dag :)

• Liker 1
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Jeg er 26 år og ønsker å holde huden min ung så lenge som mulig (så klart). Jeg hadde tenkt til å kjøpe en nattkrem fra Priori, men det tilbys ikke i Europa lenger. Er det noen som har forslag til lignende hudpleie fra hudpleier? :)

Priori kan du kjøpe på Beautybrigde :)

Ellers så er solkrem det aller viktigste :) 90% av rynkene kommer fra sola.

Skrevet

Rynker kommer i stor grad fra solen, deretter dehydrering og blir tydeligere ved oppsamling av hudceller.

Ergo;

- Solfaktor er nummer en. Hver dag, selv om det er overskyet eller regner.

- Fuktighet til huden gjennom en oljefri fuktighetskrem. I tillegg til omega-3, og rikelig med vann.

- Mild peeling en gang i uken, serum som inneholder vitamin A fra tredveårene.

Anonymous poster hash: 3e038...75d
  • Liker 1
Skrevet

Priori kan du kjøpe på Beautybrigde :)

Ellers så er solkrem det aller viktigste :) 90% av rynkene kommer fra sola.

Har ikke erfaring med den siden. Antar de ikke refunderer moms og forenklet tollgebyr?

Skrevet

Rynker kommer i stor grad fra solen, deretter dehydrering og blir tydeligere ved oppsamling av hudceller.

Rynker oppstår og fra å røyke og å lage trutmunn, rynke pannen, alkohol (med mindre man pælmer vann og stopper å drikke alkohol 3 timer før sengetid) og generelt å bruke ansiktsmimikk mye.
Skrevet

Rynker oppstår og fra å røyke og å lage trutmunn, rynke pannen, alkohol (med mindre man pælmer vann og stopper å drikke alkohol 3 timer før sengetid) og generelt å bruke ansiktsmimikk mye.

Ingenting du skriver endrer det jeg allerede skrev.

Rynker oppstår ved sol og dehydrering, hovedsakelig. Røyking og alkohol bidrar til dehydrering, de er ikke unike årsaker i seg selv men bidrar til årsakene allerede nevnt.

Anonymous poster hash: 3e038...75d

• Liker 2
Skrevet

Jeg vasker ansiktet hver morgen og ofte noen ganger i løpet av dagen i noe som heter dihydrogenmonoksid. Aldri følt meg yngre.

Skrevet

Jeg vasker ansiktet hver morgen og ofte noen ganger i løpet av dagen i noe som heter dihydrogenmonoksid. Aldri følt meg yngre.

Ja vann er vel og bra, men det er nok ikke særlig foryngende.

• Liker 1
Skrevet

Ja vann er vel og bra, men det er nok ikke særlig foryngende.

Avslutt med toner, så hjelper det litt på i alle fall. :laugh:

Anonymous poster hash: 6da95...cb4

Skrevet

Avslutt med toner, så hjelper det litt på i alle fall. :laugh:

Anonymous poster hash: 6da95...cb4

Enig der. Men det å generelt gjøre det flere ganger om dagen (utover morgen og kveld) kan fort bli mye for huden tror jeg.

Skrevet

Glem fancy kremer, vær nøye med solfaktor og masse fukt - året rundt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...