Cola Girl Skrevet 7. august 2004 #1 Skrevet 7. august 2004 Lykkelig spaserer jeg nedover gaten med "nye" skinnende og velduftende lepper (farge violette). Aldri før har jeg vært så omsvermet av veps :-? Tilfeldig eller?
Gjest Myumi Skrevet 7. august 2004 #2 Skrevet 7. august 2004 Veps tiltrekkes av søtt kliss, dessuten trenger du solbeskyttelse på leppene på denne årstiden.
Cola Girl Skrevet 7. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2004 hehe - hadde faktisk et lag med Dermalogicas solstift under
Gjest Myumi Skrevet 7. august 2004 #4 Skrevet 7. august 2004 hehe - hadde faktisk et lag med Dermalogicas solstift under OK :-)
Gjest Paff Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 Veps elsker parfyme og blomster (også om de er mønster på klær!). Elsker juicy tubes jeg også men har ikke opplevd den der!
Charmina Skrevet 10. august 2004 #6 Skrevet 10. august 2004 Jeg bruker den hver dag men har aldr pplevd slikt -Charmina
Gjest Ethereal Skrevet 10. august 2004 #7 Skrevet 10. august 2004 Enda en grunn til å ikke bruke det limet mange forveksler med lipgloss (jeg er visst JT-hater nr 1 her inne)
Gjest Xavia Skrevet 11. august 2004 #8 Skrevet 11. august 2004 Enda en grunn til å ikke bruke det limet mange forveksler med lipgloss (jeg er visst JT-hater nr 1 her inne) NEI! Her er en til!!
Diva Skrevet 11. august 2004 #9 Skrevet 11. august 2004 Jøss, jeg synes Juicy Tubes funker veldig bra jeg. (men smaken er jo som baken) Det "limet" dere snakker om har ikke jeg erfart i allefall. Synes det er noe av det bedre jeg har prøvd. Ikke er jeg plaget av vepser heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå