Gå til innhold

Trekke buksa opp i rumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har et spørsmål. Er det noen av dere der ute som synes det er fint når jenter trekker buksa opp i rumpa? Da mener jeg ikke sånn kjempe mye, men litt sånn at du ser runpeballene litt liksom hehe. Er det noen gutter her som kan svare på om dere synes det er fint også? Gjør noen av dere det?

Jeg har fått en vane å trekke buksa ganske langt opp og da vil jeg jo vite om det faktisk er fint eller ikke.

Anonymous poster hash: ea755...1ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer nok mye an på rompa også :)
Men om det bare er litt slik at en bare ser formen er det jo fint, men dersom det blir tydlig skill mellom skinkene er det ikke mye pent :)

Skrevet

Hva i ALLE dager er det dere sitter og lurer på hele tiden? Om det er hot å dra buksa opp i rumpa? Som oftest nei, fordi det gir cameltoe. Herregud.

Anonymous poster hash: 85432...13a
  • Liker 7
Skrevet

Er dette et forsøk på å blåse liv i cameltoe-diskusjonen igjen?

Anonymous poster hash: c3939...8a9
  • Liker 2
Skrevet

Er viss bruker her inne er tydeligvis veldig opptatt av dette temaet..

Anonymous poster hash: c3939...8a9
  • Liker 2
Skrevet

Jeg bruker VELDIG stramme bukseseler så buksa kommer HELT opp i rumpa. Både jeg og alle som ser meg liker det kjempegodt. :)

Anonymous poster hash: 7cd4e...e22
  • Liker 1
Skrevet

Jeg trekker buksa langt opp uten å få cameltoe og får flere kommentarer på rumpa mi hver dag. Positivt da

Skrevet

Trekk buksa så langt opp du bare vil, men ta på deg en lang genser som skjuler hele rumpa når du er blant folk.

Anonymous poster hash: a390b...b97

• Liker 1
Skrevet

Hei. Jeg har et spørsmål. Er det noen av dere der ute som synes det er fint når jenter trekker buksa opp i rumpa? Da mener jeg ikke sånn kjempe mye, men litt sånn at du ser runpeballene litt liksom hehe. Er det noen gutter her som kan svare på om dere synes det er fint også? Gjør noen av dere det?

Jeg har fått en vane å trekke buksa ganske langt opp og da vil jeg jo vite om det faktisk er fint eller ikke.Anonymous poster hash: ea755...1ce

Det er omtrent like sexy hos damer som hos menn :)

http://s3-ec.buzzfed.com/static/2014-05/enhanced/webdr06/8/11/enhanced-buzz-1126-1399563382-22.jpg

Anonymous poster hash: ea8ff...8bf

Skrevet

Jeg synes jenter med buksa trekt opp i rumpa er ditt sexy! Det får liksom fram formen og gjør den ekstra fin. Men det er bare fint om du har bra rumpe. Har du flat rumpe og trekker opp buksa ser det ut som en bestemor rumpe. Men alle jenter med fin og litt stor rumpe, det er kjempe fint!

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg har fått en vane å trekke buksa ganske langt opp og da vil jeg jo vite om det faktisk er fint eller ikke.

Jeg syns det er veldig fint å sexy når damene trekker buksa godt opp i rumpa. Det er sexy og viser rumpa å låra på en bra måte. Det er bare tull det som en sa her, at det gir camelto og viser cellulitter om enn drar buksa godt opp i rumpa. Det fremhever kroppen på en fin måte, syns jeg da

Skrevet

Kommer ann på rumpa og buksa, om det fører til cameltoe er det bare nasty. Mange som drar buksen opp i ræva får sånn flat firkantet gammel dame rumpe og det er ikke pent.

Anonymous poster hash: 59174...872
Skrevet

Høres ut som oppskrift på soppinfeksjon. "Cottage cheese-utflod", kløe og svie...mmm...sexy! Pent har det aldri vært.

Anonymous poster hash: 73a1a...127

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...