Gå til innhold

Når kan du bruke en slik?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jeg ville sagt helst aldri ;) Men så har ikke jeg greie på mote heller og for alt jeg vet er sikkert det noe som er helt "hot" nå ;)

Er vel typisk fest antrekk kanskje?

Skrevet

Ute på byen, på fest, på restaurant :) Alt som ikke er "en vanlig hverdag"- situasjon. Jeg har en sort jumpsuit som jeg bruker masse på jobb, dog den er ikke med utrigning foran eller bak. Kombiner den med en jakke :) Ville egentlig valgt en uten utrigningen, slik at den kan brukes når som helst.

Anonymous poster hash: 096b3...fb9
Skrevet

Ute på byen, på fest, på restaurant :) Alt som ikke er "en vanlig hverdag"- situasjon. Jeg har en sort jumpsuit som jeg bruker masse på jobb, dog den er ikke med utrigning foran eller bak. Kombiner den med en jakke :) Ville egentlig valgt en uten utrigningen, slik at den kan brukes når som helst.

Anonymous poster hash: 096b3...fb9

Åå, takk! Har du eksempler? 😊😊

Anonymous poster hash: e2fb4...07c

Skrevet

Åh nei, noe så HARRY. Herregud hva folk kler seg i....

Anonymous poster hash: b100a...70b
  • Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Eg har ein svart jumpsuit frå om lag ti år tilbake, med skjortekrage og heilt rette bein, den har eg brukt masse til cocktailkjole-høve. Min er figursydd, då, utan både vid overdel og det for meg akutt ukledelege kroneissnittet som det var på desse. Veldig greitt plagg, litt meir originalt enn den vesle svarte, og supert om ein skulle ha tryna på sykkel og ikkje heilt gjer seg i strømper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...