AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Bare så kort at man såvidt viser en liten stripe av midjen. Skjørtet er stramt og litt høyt i livet. Toppen er kortermet og ikke utringet. Høres det fint ut, eller er det veldig last year? Anonymous poster hash: 41dab...a5a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Last year. Anonymous poster hash: 43442...d54 1
Gjest Tigress Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Om ein skal døme etter kva Jenny Skavlan går med, så er synleg midje heilt inn. Eg hugsar diverre altfor godt førre gongen det var hipt (eg var student på 90-talet) og kjem nok aldri meir til å fikse bar mage.. Det berre ER Uglebo og øltelt, liksom.
Gjest Lille-pus Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Om ein skal døme etter kva Jenny Skavlan går med, så er synleg midje heilt inn. Eg hugsar diverre altfor godt førre gongen det var hipt (eg var student på 90-talet) og kjem nok aldri meir til å fikse bar mage.. Det berre ER Uglebo og øltelt, liksom. Men folk må gå akkurat slik de selv finner pent, jeg bryr meg svært lite om andres smak
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Crop tops og skjørt er fortsatt inn vår/sommer 2015! Bare å se på catwalken på de store moteshowene som har vært nå.. Anonymous poster hash: 7fc2c...9f9 1
Gjest Citronella Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Jeg synes det er fint på de som har kropp til å bære det. OG som i tillegg har en klassisk og elegant attitude. Ton ned sminke og hår. Og bruk topp og skjørt i bra kvalitet, snitt og stoff. Styr unna billige greier.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Vet at jeg er helt grønn, men hva er blyantskjørt?Anonymous poster hash: 9c22c...cd4
SRC Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Jeg synes det er veldig fint i alle fall. Men det kommer litt ann på, det er som regel finest i samme, solide og nøytrale farge på både overdel og underdel. Blir litt grellt for min del om det blir i sjokkrosa med print liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå