AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Hei Jeg er nybegynner på disse testene og lurer derfor på om noen kan hjelpe meg. I følge pakningsvedelegget er vel denne negativ. Grunnen til at jeg lurer er at teststreken har en tynn strek (lengst til venstre) som er like sterk som kontrollstreken. Er den likevel negativ? Beklager litt utydelig bilde. Spesielt når jeg holdt testen et stykke i fra meg, såg den positiv ut.. Jeg har testet lenge nå, forventet positiv test for nesten en uke siden. Jeg har testet 2 ganger i døgnet. Har brukt opp alle testene mine nå. Jeg som bestilte til minst to sykluser Alle testene får utslag/strek, men de er svakere enn kontrollstreken. Kan LH-toppen være så kort at den ikke blir registrert? Jeg leste en plass at morgenurin ikke var bra å bruke. Dette er fordi LH blir produsert på morgen/formiddag og vil derfor ikke bli synlig (høy nok til positiv) i urinen før noen timer senere. Rådet var å teste mellom klokka 12 og 15, da vil LH-nivået være på det høyeste. Dette las jeg litt for sent, så jeg har testet morgen/formiddag og ettermiddag/kveld. Er det noen som vet de har hatt EL selv om negativ test? Jeg syns jeg hadde noe som kan ligne EL-symptom en dag, men er redd jeg lurer meg selv siden testene ikke har blitt positiv. Har regelmessige sykluser. Prøver å ikke henge meg opp i disse testene, men det er ikke så enkelt. Ender opp med å tenke på det hele tiden.. Anonymous poster hash: 0c1d4...b43
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Jeg tolker denne som negativ Anonymous poster hash: 9d0f4...8e9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Den ser ut som den er på vei til å bli positiv. Mine er negative før de plutselig blir ganske sterke, så svake igjen dagen etter. Bruker samme type tester som du gjør. Ikke alle som har el på dag 14 btw. Jeg har feks på dag 19. i 29 dagers syklus Anonymous poster hash: 074b1...32a