Gå til innhold

Øyebrynshjelp - Anastasia brow powder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk fikset brynene mine tidligere denne uken, men mangler litt hår og må sminke de litt for å jukse frem fyldige bryn. Salongen var dessverre tom for kit i min farge, nemlig grålig/aske til lyst hår og kalde toner. Kikker derfor litt rundt, og har jo sett mange er fornøyd med Anastasia sine sett. Men der har de både pudder og pomade, og jeg blir litt usikker på hva jeg skal velge? Ser også at Kicks har en i pudder som heter askeblond, blir det rett da? Har tidligere bare brukt penn, og den har vært litt for varm brun... .

Skrevet

Jeg har hatt samme problemet som deg, og de eneste brynproduktene jeg har vært fornøyd med som har hatt en litt grå/aske men samtidig lys farge er anastasia sine produkter. Jeg har dipbrow og brow wiz i taupe. Perfekt farge! :rodmer: Jeg er selv askeblond og fargen blir verken for mørk eller varm. Brow wizen er kjempelett å bruke og krever mindre "arbeid" enn dipbrow. Men dipbrow gir helt klart et kjempefint resultat! :D

Skrevet

Takk for svar :) Vil tro taupe er den samme som kicks kaller ash.... . Dipbrow er vel den jeg tenkte på som pomade ser jeg :) Men hva er forskjellen på dipbrow og puddervarianten? Jeg er litt forvirret jeg altså..

Skrevet

Neida, de har både taupe og ashblonde. Jeg vet ikke helt om de har ashblonde i dipbrow, de hadde ikke det når jeg kjøpte min, men vet de skulle få inn flere farger, så kanskje de har den nå. Ashblonde og taupe var iallefall ganske lik i fargen på browwizen. Det er en slags penn, den er kjempegrei. Pudderet har jeg ikke brukt før, så jeg aner ikke hvordan det er å jobbe med. Dipbrowen er som en slags gel eller hva man skal kalle det.. Om du søker på youtube kan du se mange forskjellige reviews, feks denne:

:)
Skrevet

Tror jeg sliter med omtrent det samme som dere to andre her, bare at jeg har mørkt hår. Samtidig er jeg veldig lys i huden, så kan rett og slett ikke gå for samme øyenbrynsfarge som håret mitt... de øyenbrynsblyantene jeg har forsøkt har alltid vært alt for varme i fargen; brynene mine har nesten sett skitne ut! Tror jeg prøver meg på BrowWiz i "Taupe".

Anonymous poster hash: e8d9b...80e
Skrevet

Tror jeg sliter med omtrent det samme som dere to andre her, bare at jeg har mørkt hår. Samtidig er jeg veldig lys i huden, så kan rett og slett ikke gå for samme øyenbrynsfarge som håret mitt... de øyenbrynsblyantene jeg har forsøkt har alltid vært alt for varme i fargen; brynene mine har nesten sett skitne ut! Tror jeg prøver meg på BrowWiz i "Taupe".

Samme person. Usj, kanskje "medium brown" er bedre? Må må må være kald i undertonen.

Skrevet

Jeg har brukt Anastasias Medium Ash Duo i mange år, og den funker veldig bra for meg som er kaldblond :)

Pudderet er lett og jobbe med, men hvis du skal forlenge brynet ut mot tinningen foreslår jeg en skarp penn under.

Skrevet

Jeg tror brow wiz i taupe er bra selvom du skal ha mørke bryn, for den er kjempekald og fin i fargen, men man kan bygge den ganske mørk! Jeg elsker elsker den, og jeg har en samling på sikkert 8 forskjellige ubrukelige brynpenner. De blir alltid for varm i fargen. Dette er den eneste jeg virkelig elsker! :D

Skrevet

Veldig fornøyd med min pomade! Har ikke prøvd pudderet, men mtp konsistensen på pomaden sitter den sittert enda lengre enn pudderet.

Anonymous poster hash: bb1ed...98a
Skrevet

Tror kanskje pudderet er tryggest for meg som er en make-up kløne...? Trenger ikke forlenge noe, bare fylle i litt der hvor brynet er på sitt tykkeste inne ved øyekroken. Og så jukse litt med fargen da... . Takk for svar :)

Skrevet

Jeg kjøpte kitet og er ikke fornøyd med pudderet, det er bare alt for mørkt. Og jeg klarer bare ikke å forme bryna pent med det..

Brow wiz'en er lettere å jobbe med syns jeg :)

Skrevet

Synes disse øyenbrynspudderene er vanskelige å jobbe med. Hvis man er god til å tegne på bryn vil jeg anbefale en gel-liner i brun, brungrå eller svart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...