Gjest Indianlady Skrevet 7. august 2004 #1 Skrevet 7. august 2004 Hei Slik kan det gå når en lufter snabben i tide og utide. Tror dere det er noe i det Vg skriver: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=238003 De burde begge ha brukt preventiver her.
Gjest Myumi Skrevet 7. august 2004 #2 Skrevet 7. august 2004 Det er nok bare en desperat kvinne på jakt etter penger. De fleste kjente mannlige idrettsstjerner og filmstjerner har blitt anklaget for det samme og stort sett har det vært falske anklager. Ett tilfelle som stemte var tennisspilleren Boris Becker.
Gjest Indianlady Skrevet 7. august 2004 #3 Skrevet 7. august 2004 Hadde Carew brukt kondom hadde ikke blitt gravid.Han har sædcellene som befrukter egget.
nat26 Skrevet 7. august 2004 #4 Skrevet 7. august 2004 Man vet jo aldri.Det kan jo være ei dame som bare er ute etter pengene hans,men om de i det hele tatt har ligget sammen så kan han jo være faren til ungen.
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #5 Skrevet 7. august 2004 Tror neppe hun ville gått til rettsak hvis hun ikke var sikker på at han er far til brnet. En DNA test vil jo bekrefte eller avkrefte farskapet. Dersom han ikke er barnets far kan kvinnen risikere å sitte igjen med alle utgiftene fra rettsaken (saksomkostninger for både seg selv og Carew). Hvis han var sikker på at han ikke var barnefaren ville han sannsynligvs avgitt blodprøve (for å avkrefte farsskapet) før saken kom så langt.
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #6 Skrevet 7. august 2004 Hvor hjernedød kan en bli.Joda selvfølgelig bruker vi kvinner dette for å få penger.Men husk det er i dag et "tak" på hvor mye bidrag en skal bet. Så her tror jeg ikke det er kr og ører det er snakk om.OG det er mye som har skjedd som vi ikke vet noe om i et slikt forhold.Hvorfor da gå til angrep på kvinnen???Hva vet vi om bakgrunnen og hva har vi med og fordømme henne.Ikke en eneste god grunn.Jeg opplevde det samme med min sønns far.Han trodde jeg var ut etter et forhold?Phjuuu at de er så selvgode disse karene.Jeg ble gravid,tross legens ord om at jeg ikke kunne få barn etter en underlivsoperasjon noen år før det.OG prøvd og få barn med tidligere samboer i en 10 års periode før det.Vi hadde en sønn sammen allerede.Etter 15 år ble jeg gravid og både jeg og lege skjønte lite.Men barnet ble ønsket velkomment av meg,tross jeg visste om alenemamma tilværelsen.Barnefaren (og en kjent i norge) fikk mulighet fra meg til og slippe bidraget forde det var ikke pengene det her var snakk om,men et nytt LIV.Han valgte det bort og endte nesten med og bli etterlyst av politiet,da han ikke tok DNA test da han ble forelagt papirer.Så her er det mere snakk om menns iq og ikke kvinnen,s hang til penger og forhold.Og dere som dømmer før dere vet noe konkret,la vær og si noe da.Her er mye smålighet inne i bildet.
Gjest TomKrus Skrevet 7. august 2004 #7 Skrevet 7. august 2004 Tror neppe hun ville gått til rettsak hvis hun ikke var sikker på at han er far til brnet. Har hun klart å bli gravid etter en tilfeldig flørt så er hun vel ikke den skarpeste kniven i skuffen. De er ikke en gang helt sikre på om han er faren. Mange hadde hun seg med på den tiden da? Hun satser vel på at den rikeste av dem er faren.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. august 2004 #8 Skrevet 7. august 2004 Tror neppe hun ville gått til rettsak hvis hun ikke var sikker på at han er far til brnet. Det kan jo være at hun ber til Gud og håper. Venter på et mirakel. Penger er ikke å forakte.
LilleBille Skrevet 7. august 2004 #9 Skrevet 7. august 2004 .. men hvordan man enn snur og vender det .. må man være to for å kunne lage et barn.. Prevensjon eller ikke ... skal man være 100% sikker er å la vær det eneste sikre alternativet.. - da det er mulig at såkalt sikker prevensjon sviker også. Jeg har ikke lest noe om dette... men er han sikker på at han ikke er faren .. - ved at han ikke har hatt sex med moren - er det jo greit - ellers burde han vel bare stille opp til aktuell prøve uten noe mer om og men..
Gjest Myumi Skrevet 7. august 2004 #10 Skrevet 7. august 2004 Forøvrig synes jeg at "snabben" er ett utrolig lite tiltalende navn på en manns reproduktive organer.
Gjest Hillary.. Skrevet 7. august 2004 #11 Skrevet 7. august 2004 Forøvrig synes jeg at "snabben" er ett utrolig lite tiltalende navn på en manns reproduktive organer. Ja, ekstremt lite sexy. Slapp grillpølse fra varm kjøledisk på Rimi.
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #12 Skrevet 7. august 2004 Dersom det viser seg at Carew er faren, må han punge ut med ganske mye av de årlige 135 (?)millionene han tjener. Det er ikke et øvre tak på beløpet, det regnes ut fra inntekten. Sånn går det menn, når dere lufter snabbene deres i et kort kåt øyeblikk hvor dere ikke brukte fornuften. Sånn går det uten kondom. Dere vet aldri hvilke jenter som lurer dere...dessverre. Det samme skjedde Boris Becker i et kort øyeblikk i bøttekottet på et hotell: noe han må betale for så det svir i 18 år..
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #13 Skrevet 7. august 2004 Å? er det se og Hørleserne som er ute igjen. Kansje vi kan vente på dommen?
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #14 Skrevet 7. august 2004 Etter de nye bidragsreglene slipper fedre med høy inntekt å betale særlig mer enn fedre med normal inntekt. Man regner ut hvor mye et barn koster pr mnd. I verste fall må han betale ca kr 2200 pr mnd i bidrag. Tror neppe han får økonominske problemer av den grunn.
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #15 Skrevet 7. august 2004 Det er nok riktig. Men kom ikke her og fortell at det IKKE lønner seg på sikt å ha en pappa ved navn John Carew.. Barnebidrag er bare en liten greie i dette her, hvis farskapet blir bevist. Hvordan ska feks. Carew klare å forklare (oj , her ble det mye klaring) det om 15 år når sønnen hans står frem i se og hør, lutfattig og sulten og sier "takk skal du ha Pappa", jeg ville jo bare at du skulle anerkjenne meg. Tror at store penger da kommer til å flagre. Og så blir alle lykkelige...ihverfall den forsmådde mor og hennes sønn.
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #16 Skrevet 7. august 2004 Siste gjest var Sheba. På helt feil maskin og fullstendig ute av stand til å huske sitt eget passord. Og muligens litt pussa i tillegg. Sorry. Sheba - the coolest cat in town
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #17 Skrevet 7. august 2004 Å? er det se og Hørleserne som er ute igjen. Kansje vi kan vente på dommen? Se og Hør eller VG- spiller det noen rolle? Dessuten- husk at folk som leser Financial Times, The Economist, The Guardian, Le Figaro, osv. også i tillegg kan finne på å lese Se og Hør: intet galt med det bladet. Dersom en vil være samfunnsengasjert, hører bladet Se og Hør med- faktisk. Det forstår alle som jobber i reklamebransjen, journalistikk, samfunnsvitenskaper og andre generelt interesserte. Cowboy-Laila er en del av samfunnet - det samme er Nasdaq.
Gjest Sexgale menn? Skrevet 7. august 2004 #18 Skrevet 7. august 2004 Ja, menn som lufter snabbene sine i andre kvinner enn den de er sammen med, får akkurat som fortjent.
Gjest heksa Skrevet 8. august 2004 #19 Skrevet 8. august 2004 synes det er helt tåpelig å skrive om det, hva han gjør med hvem er da hans problem ikke hele-halve Norge. Han gjorde jo bare det nesten alle mannfolk gjør med ei dame i ei seng..
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #20 Skrevet 8. august 2004 Jeg er ikke forsmådd mor.Om det var meg du siktet til.Barnet er også så gammel at han vet,men vi ringer hverken Se og Hør eller andre.Dette er et "problem" som ungen får ta tak i når han bli stor/gammel nok og vi har ingenting og gjøre i media.Heller ønsker ikke jeg noe ifra barnefaren så langt.Ønsker han kontakt vet han hvor vi er,og vil han noengang gi ifra seg noe,ja da er det hans sak.Her inne er det tydeligvis en gjeng som ikke skjønner bæra.Har og ei venninde som fikk barn med en "velstående" mann.Tak på bidraget ble satt til nesten 3200.-. I dag har guttungen verdens beste pappa om en ikke biologisk,og gutten vet det men fortsatt er det pappa.Ikke begynn med og øse ut av dere slike ting om farskapet FØR DERE LESER HVA SOM STÅR.Disse to har kjent hverandre ei stund, enn bare en engangs flørt.Og til dere som kritisere utseendet og hans uttalelser.Er dere så mye bedre,penere,intligente.Vel,han gjør jo sine kr.Har dere klart det så bra.Penger er faktisk ikke alt her i livet,selv om mange har fortjent bedre.Her inne på sidene er det mye og elendige uvitende iq,er ute og går.Jeg lurer på alderen dere,s?Slike som dere på diskusjoner er kanskje greit,men noen vil gjerne ha råd og vink,det hadde jeg ikke turt tatt fra endel av dere.
Anbefalte innlegg