AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Hei! Jeg har vært prøver i 6 mnd, og fikk for 2 uker siden vite at jeg har PCO. Jeg har ikke hatt mensen på 4 mnd, og sliter veldig med smerter i eggstokk-livmor området - konstant. Jeg skal tilbake til gyno i april for oppfølgning, og dersom ingenting har blitt bedre, så skal jeg begynne på medisiner/hormoner.. Men, spørsmål: - Kan jeg bestille time til lege og spør om jeg kan få enten klomifen eller metformin nå? Pga PCO og smerter/plager? Eller bør jeg bare vente til neste gyno-time i april? Anonymous poster hash: 39d72...f36
Biloba Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Gynekologen har sagt du bør vente til april, ville hørt på han/henne. Behandling med Klomifen gjøres av gynekologer, tror ikke fastleger gjør det. Metformin brukes ikke til alle med pco, ikke sikkert du er målgruppen?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Ok - takk for svar! Usikker på målgruppen jeg er i ... Anonymous poster hash: 39d72...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå