AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Jeg er så enig med denne artikkelen: http://www.dagbladet.no/2014/03/20/kultur/meninger/debattinnlegg/kronikk/overvekt/32399253/ Det at jeg er overvektig, betyr faktisk bare at jeg har for mange kilo. Jeg er ikke handicappet, jeg er ikke junkfoodavhengig, jeg er ikke dum. Jeg har hatt en BMI på godt over 30, den er nå nede i 27,5. Målet er å komme innunder normalgrensen i løpet av året i år. Årsakene til at jeg nå klarer å ta tak i problemene mine handler ikke om verken kunnskaper eller holdninger, men rett og slett om psykisk styrke. Det er nå jeg har kommet til et sted i livet hvor jeg makter å ta tak i dette. Årsakene til overvekt vil variere fra person til person. Mennesker er og blir individer. Jeg har f.eks aldri vært "sukkeravhengig". Jeg spiser ikke spesielt usunn mat, bare for mye og for ofte. I et forsøk på å "fylle tomrommet". Anonymous poster hash: 1d11b...aa4 1
mijaa Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Også enig i artikkelen! Tror ofte ikke Jørgen Foss' uttalelser fører noe som helst godt med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå