Gå til innhold

Gordon Ramsay rydder opp (Kitchen Nightmares)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser på denne serien? Ser på nå og det var akkurat en fyr som mista noe mat på gulvet og så tok han den opp igjen og opp i frityrkokeren. Fy faen så kvalm jeg ble da :kvalm::spy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som at serien er kansellert :cry:

Skrevet

Dette må da være fake? Synes det er samme i hver episode.

Sjefen/restauranteier er veldig arrogant og tror alt er perfekt. De ansatte er lei og kokken er helt ubrukelig. Så en episode der kokken var italiensk og kunne ikke lage kjøttkaker en gang. En italiener som ikke kan lage kjøttkaker?

Alle restaurantene har gammel og retten mat i fryseren/kjøleskapet. Ingen av de vasker og ofte så røyker eller drikker de ansatte i arbeidstiden.

Mye av det er så overdrevet synes jeg. Det er kanskje ikke fake alt sammen, men mye må være skuespill?

Anonymous poster hash: 9c3c7...a28

Skrevet

Han er bare god rett og slett :) Man ser at gordon bryr seg oppi yrket sitt og de han hjelper

Skrevet

Jeg elsker programet! Digger Gordon

• 2 uker senere...
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg elsker programet! Digger Gordon

Jeg og :)

Skrevet

Dette må da være fake? Synes det er samme i hver episode.

Sjefen/restauranteier er veldig arrogant og tror alt er perfekt. De ansatte er lei og kokken er helt ubrukelig. Så en episode der kokken var italiensk og kunne ikke lage kjøttkaker en gang. En italiener som ikke kan lage kjøttkaker?

Alle restaurantene har gammel og retten mat i fryseren/kjøleskapet. Ingen av de vasker og ofte så røyker eller drikker de ansatte i arbeidstiden.

Mye av det er så overdrevet synes jeg. Det er kanskje ikke fake alt sammen, men mye må være skuespill?

Anonymous poster hash: 9c3c7...a28

Den amerikanske versjonen følger samme "manuskript" i hver episode - som beskrevet over. Den britiske (originale) var mye bedre synes jeg - mye mer fokusert på det "kjøkkenfagelige" og Gordon Ramsay's ekspertise. Det var for all del litt skriking og banning der også, men det virket ikke regissert på samme måte som det gjør i den amerikanske avleggeren spør du meg.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Den amerikanske versjonen følger samme "manuskript" i hver episode - som beskrevet over. Den britiske (originale) var mye bedre synes jeg - mye mer fokusert på det "kjøkkenfagelige" og Gordon Ramsay's ekspertise. Det var for all del litt skriking og banning der også, men det virket ikke regissert på samme måte som det gjør i den amerikanske avleggeren spør du meg.

Jeg så den britiske versjonen sist uke, jeg holdt på å sovne meg igjennom det...

Skrevet

Jeg elsker alle matprogram med Gordon Ramsay og Hellstrøm :danse: Min guilty pleasure.

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg elsker alle matprogram med Gordon Ramsay og Hellstrøm :danse: Min guilty pleasure.

Dem skulle hatt et program hvor dem møttes. Gordon og Hellstrøm rydder opp :biggrin:

Skrevet

Dem skulle hatt et program hvor dem møttes. Gordon og Hellstrøm rydder opp :biggrin:

Jeg hadde i hvert fall fulgt godt med :bolledeig: Eller de to som dommere i "Wolrds Master Chef"

Skrevet

Amerikanske Masterchef er ihvertfall syltynt og kjempedårlig! Regissert, konfliktfylt og lite fokus på maten

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg hadde i hvert fall fulgt godt med :bolledeig: Eller de to som dommere i "Wolrds Master Chef"

World Master Chef med dommere:

Gordon Ramsey

Øvind Hellstrøm og

Jamie Oliver

Skrevet

World Master Chef med dommere:

Gordon Ramsey

Øvind Hellstrøm og

Jamie Oliver

:hoppendeglad: Ja takk!

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg vet gordon er britisk men han er jo så mye i usa og bor vell der? Så han kunne ha representert amerika :)

Skrevet

Har mer sansen for Marco Pierre White

Anonymous poster hash: 95298...c50

Gjest Jacklost
Skrevet

Noen som så episoden som gikk nå? Dæven jeg fikk fnatt når jeg så klippet fra neste episode, krypdyr som kryper på talerknene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...