Gjest Winza Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Noen som ser på denne serien? Ser på nå og det var akkurat en fyr som mista noe mat på gulvet og så tok han den opp igjen og opp i frityrkokeren. Fy faen så kvalm jeg ble da
Gjest Winza Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Ser ut som at serien er kansellert :cry:
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Dette må da være fake? Synes det er samme i hver episode. Sjefen/restauranteier er veldig arrogant og tror alt er perfekt. De ansatte er lei og kokken er helt ubrukelig. Så en episode der kokken var italiensk og kunne ikke lage kjøttkaker en gang. En italiener som ikke kan lage kjøttkaker? Alle restaurantene har gammel og retten mat i fryseren/kjøleskapet. Ingen av de vasker og ofte så røyker eller drikker de ansatte i arbeidstiden. Mye av det er så overdrevet synes jeg. Det er kanskje ikke fake alt sammen, men mye må være skuespill?Anonymous poster hash: 9c3c7...a28
Gjest Winza Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Han er bare god rett og slett Man ser at gordon bryr seg oppi yrket sitt og de han hjelper
Gjest Jacklost Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Jeg elsker programet! Digger Gordon Jeg og
Christiane_W Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 Dette må da være fake? Synes det er samme i hver episode. Sjefen/restauranteier er veldig arrogant og tror alt er perfekt. De ansatte er lei og kokken er helt ubrukelig. Så en episode der kokken var italiensk og kunne ikke lage kjøttkaker en gang. En italiener som ikke kan lage kjøttkaker? Alle restaurantene har gammel og retten mat i fryseren/kjøleskapet. Ingen av de vasker og ofte så røyker eller drikker de ansatte i arbeidstiden. Mye av det er så overdrevet synes jeg. Det er kanskje ikke fake alt sammen, men mye må være skuespill?Anonymous poster hash: 9c3c7...a28 Den amerikanske versjonen følger samme "manuskript" i hver episode - som beskrevet over. Den britiske (originale) var mye bedre synes jeg - mye mer fokusert på det "kjøkkenfagelige" og Gordon Ramsay's ekspertise. Det var for all del litt skriking og banning der også, men det virket ikke regissert på samme måte som det gjør i den amerikanske avleggeren spør du meg. 1
Gjest Jacklost Skrevet 13. februar 2015 #10 Skrevet 13. februar 2015 Den amerikanske versjonen følger samme "manuskript" i hver episode - som beskrevet over. Den britiske (originale) var mye bedre synes jeg - mye mer fokusert på det "kjøkkenfagelige" og Gordon Ramsay's ekspertise. Det var for all del litt skriking og banning der også, men det virket ikke regissert på samme måte som det gjør i den amerikanske avleggeren spør du meg. Jeg så den britiske versjonen sist uke, jeg holdt på å sovne meg igjennom det...
julie90 Skrevet 13. februar 2015 #11 Skrevet 13. februar 2015 Jeg elsker alle matprogram med Gordon Ramsay og Hellstrøm Min guilty pleasure.
Gjest Jacklost Skrevet 13. februar 2015 #12 Skrevet 13. februar 2015 Jeg elsker alle matprogram med Gordon Ramsay og Hellstrøm Min guilty pleasure. Dem skulle hatt et program hvor dem møttes. Gordon og Hellstrøm rydder opp
julie90 Skrevet 13. februar 2015 #13 Skrevet 13. februar 2015 Dem skulle hatt et program hvor dem møttes. Gordon og Hellstrøm rydder opp Jeg hadde i hvert fall fulgt godt med Eller de to som dommere i "Wolrds Master Chef"
MiniMjau Skrevet 13. februar 2015 #14 Skrevet 13. februar 2015 Amerikanske Masterchef er ihvertfall syltynt og kjempedårlig! Regissert, konfliktfylt og lite fokus på maten
Gjest Jacklost Skrevet 13. februar 2015 #15 Skrevet 13. februar 2015 Jeg hadde i hvert fall fulgt godt med Eller de to som dommere i "Wolrds Master Chef" World Master Chef med dommere: Gordon Ramsey Øvind Hellstrøm og Jamie Oliver
julie90 Skrevet 13. februar 2015 #16 Skrevet 13. februar 2015 World Master Chef med dommere: Gordon Ramsey Øvind Hellstrøm og Jamie Oliver Ja takk!
Gjest Jacklost Skrevet 13. februar 2015 #17 Skrevet 13. februar 2015 Jeg vet gordon er britisk men han er jo så mye i usa og bor vell der? Så han kunne ha representert amerika
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #18 Skrevet 13. februar 2015 Har mer sansen for Marco Pierre WhiteAnonymous poster hash: 95298...c50
Gjest Jacklost Skrevet 16. februar 2015 #19 Skrevet 16. februar 2015 Noen som så episoden som gikk nå? Dæven jeg fikk fnatt når jeg så klippet fra neste episode, krypdyr som kryper på talerknene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå