AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Jeg er ei jente på 21 år som kunne tenkt meg å bruke kjoler til hverdags av og til. Jeg er en typsik "svart skinny jeans og genser/topp og cardigan" jente. Men hadde vært gøy og prøve noe annet også! Jeg er bare redd for å bli for pynta, da jeg ikke har noe spesiell timeplan. Går på skolen et par dager i uka, jobber på sykehjem (da går jeg jo med hvite sykehjemsklær uansett) og ellers så er jeg med kjæresten, med venniner av og til eller bare daffer hjemme. Så føler jeg aldri får noen "anledning" til å bruke kjoler! Bruker kun kjoler/skjørt når jeg skal på byen/fest/bursdager.. noe som er kanskje 4-6 ganger i året. Syntes disse kjolene var ganske casual, og ikke så veldig pyntete og jålete! Men var de fine? Eller anbefaler dere noe annet? Hvordan kan jeg evt. style de? http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Dresses/L-Dress/DK-Swingy/p/7164547-950-Grey http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Dresses/L-Dress/DK-Chance/p/7164486-990-Black Anonymous poster hash: b3d09...e3d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Den første du linket til var fin. Den andre ser ut som en hockeydrakt og jeg syns ikke den var noe særlig. Anonymous poster hash: 10610...5b1 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Den grå var fin. Helt enkle, nnøytral, svarte kjoler fungerer også til hverdags, og du kan bruke skjørt. Den svarte med tallene på synes jeg fungerer dårlig som kjole, den er så ekstremt casual at da kan du heller kle på deg en oversized hettegenser. Anonymous poster hash: 5dce5...0fe
Gjest Veritaserum Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Den første var fin. Men den andre virker mer som en stor, kosegenser En enkel rød eller svar kjole, med en liten enkel jakke over er fint til hverdags. En rød kjole + skinnjakke, det blir ganske sexy og casual, synes jeg da.
Gjesten Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Den grå var fin! Den sorte så ut som en nattkjole.
Jolene Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Den første var fin, den andre så ut som noen du har rappa fra en hockey-interessert kjæreste. Den grå kan du også fint bruke på skolen med skoletter, et skjerf/lekkert smykke og kåpe til Kan med andre ord styles opp og ned avhengig av hva du ønsker. En perfekt standard-kjole med andre ord
Gjest Lille-pus Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 (endret) Jeg syntes den grå var helt ok, kan brukes overalt. Den med trykk (lenke nr.2, som ingen andre liker) syntes jeg var litt gøyal. Umiddelbart tenker jeg den ville bli flott med røde strømpeben og ankelstøvletter med hæl. Edit: Rettet bokstaver i feil rekkeføge Endret 29. januar 2015 av Lille-pus
smygende_lodde Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 Tror faktisk den nr 2 hadde vært sykt kul hvis du hadde tjukke knestrømper, kraftige boots og en cardigan/ rutete skjorte. Men nå aner jeg ikke hvordan stilen din er til vanlig :-)
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Tusen takk for svar og synspunkter! Da blir det iallefall kjole nr. 1! Prøvde den her om dagen i butikken, og synes den satt fint på! Men er liksom redd for å bli for "pynta" om dere skjønner.. Kjole nr 2. prøvde jeg også! Syntes den var ganske kul og behagelig! Til den hadde jeg nok mer tenkt en tykk strømpebukse, og skjerf/hals og en lang og litt tykk cardigan om jeg skal ut. Om jeg bare skal være inne tenkte jeg bare å ha den tykke sorte strømpebuksa og ullsokker som et litt annerledes "daffenatrekk".. men vet ikke helt Anonymous poster hash: b3d09...e3d
peppermyntete Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 (endret) Synes nr 1 var kjempefin! Nr 2 er ikke min smak i det hele tatt, synes rett og slett den var stygg. Men på noen kan den kanskje være fin! Ellers er det mye fine men enkle kjoler å finne på H&M til en billig penge! Vero moda og vila kan også ha mye fint! Edit: jeg bruker forresten kjoler oftere enn bukser, og føler meg sjelden for pyntet! Du blir vant til det Endret 30. januar 2015 av peppermyntete
LiseTV Skrevet 31. januar 2015 #11 Skrevet 31. januar 2015 Nr 1 er en grei kjole. Nr. 2 er helt forferdelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå