Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i min første pp med pergo. Jeg er også i min første mnd med Clearblue fertilitetsmonitor. Jeg har gitt den tester siden dag 6-8 en gang, og til nå, dag 27(!) men det eneste jeg får er lavt utslag. Den rikker seg ikke. Har prøvd å teste med el strimler i tillegg, men har enda til gode å få positiv der også.

Har lest at den her monitoren kan trenge en syklus og to for å bli kjent med min egen syklus for å få maks utslag, men jeg får ikke høy en gang.

For tre dager siden begynte jeg med litt el lignende slim. En gang hver dag siden da, også i dag, har det vært svak lys rosa farge en gang for dagen i slimet (huff beklager virkelig disse detaljer.) Har hørt at litt blod i el-slim visstnok skal være veldig fruktbart, men da burde jeg vel i det minste fått et lite utslag på monitoren eller el-strimlen?

Akkurat nå aner jeg ikke om det er litt blødning pga pergo, el-blødning, eller mensen som er i anmarsj. Men det er hvertfall noe! Blir utålmodig av å gå så lenge uten noen utslag på noe, og skjønner ingenting. Mine normale sykluser uten pergo pleier ligge på 32-35 dager.

Hadde vært spennende om noen har opplevd noe lignende eller har noe av informasjon som kan være til hjelp for meg her. :-)

Anonymous poster hash: c9af4...54f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei☺

Jeg har samme syklus lengde som deg! Fikk eeggøsning på syklusdag 27 denne mnd! 3-4 dager før hadde jeg også litt blod sammen med el slim... fikk også bare negative el tester, frem til den viste positiv fredag for 13 dager siden... skal ta graviditets test i morgen! Kjenner jeg gruer meg for i går kveld kom det litt brunt utflod, i dag er det ingenting... lykke til😊

Gjest Solstråla88
Skrevet

Det kan ta 2-3 sykluser før du får noe annet enn lav på CB monitoren. Det er helt normalt, da den registrer hvor mye hormon som er i urinen din. Tror jeg fikk høy på 3 syklus. Selv har jeg gått på to pergo kurer, en enkel og en dobbel. Fikk ikke EL på noen av de

Skrevet

Takk for svar! Men er det nødvendig å teste med graviditetstest allerede i morgen om det er el søm er på vei? Var for tre dager siden det startet med litt svak rosa i el slimet.. Blir litt forvirret av testing og tegn osv :) men blir nok verdt det til slutt en gang! Ts

Skrevet

Lykke til forresten! Håper på positivt resultat for deg :) Hadde selv det de kaller for festeblødning med de to forrige barna mine. Liten blødning rundt ikm. Men nå er det ikke i nærheten av sånn hos meg, såvidt det kan kalles blødning, men jeg ser svakt rosa i slimet fordi jeg studerer dette altfor mye om dagen, hehe. Ts

Skrevet

Og beklager at jeg ikke leste svaret ordentlig før tredje gang! Se bort fra mitt første svar, og takk for du ga meg litt håp om el ;) Ts (ble masete fra meg her, huff)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...