Gå til innhold

helt sykt, klarte selv ikke å lese hele artikkelen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet knapt hvem som er verst her.. En far som misbruker sitt barn, eller folka som skal beskytte den lille gutten og sender ham til samvær med mannen som voldtok ham.. Faren i denne saken burde vært kastrert og ALDRI få lov til å treffe sin sønn igjen. Det er helt kvalmende hvordan den stakkars lille babyen er blitt sviktet av alle...

Endret av Kattugla
  • Liker 5
Skrevet

Fy faen for et jævla inkompetent system... Stakkars barn :(

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor griper ingen inn???!!!

Barnevern, advokater, familievern, privatpersoner, media, politi...ingen???!!!

:-(. :-(

Anonymous poster hash: 6bf44...fa6

• Liker 2
Skrevet

Fra tid til annen leser jeg om mennesker som jeg mener burde tvangssterilisers. Disse perverse svina er definitivt blant de jeg mener burde fått den behandlingen.

Anonymous poster hash: ae923...6de
  • Liker 4
Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg trøster meg med at i fengsel, er slikt avskum helt nederst på rangstigen.

Hun jenta på 23 er jo ikke det hakk bedre med tanke på hva hun har latt sitt tre mnd gamle jentebarn får gjennomgå.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor griper ingen inn???!!!

Barnevern, advokater, familievern, privatpersoner, media, politi...ingen???!!!

:-(. :-(

Hvordan skulle media ha grepet inn i en slik sak som politiet nettopp har rullet opp?

Anonymous poster hash: 96b54...a06

Skrevet

Minner meg om Alvdal-saken, der var det MANGE voksne som visste hva som foregikk og som var med på å danne denne pedofile ringen, barna gikk på omgang. INGEN gjorde noe! Alle bare lukket øynene! Tydeligvis det som er gjort i denne saken også! Og tenk hvor mye mer som foregår rundt omkring som vi ikke vet om!

• Liker 1
Skrevet

Herre!!! Hvordan i H kan man voldta en 2 mnd gammel gutte baby? Går det seriøst an?!

Anonymous poster hash: 00360...385

• Liker 6
Skrevet

Klarte heller ikke lese hele saken. Jeg fatter ikke at det er mulig å i det hele tatt tenke slik,langt mindre gjennomføre det. Blir sint og opprørt!

Heldigvis, som Magdalene sier, vil disse være laaaangt nede på rangstigen i fengselet og jeg håper noen tvangssteriliserer dem😡😡😡

Skrevet

Herre!!! Hvordan i H kan man voldta en 2 mnd gammel gutte baby? Går det seriøst an?!

Anonymous poster hash: 00360...385

Strafferettslig er ikke voldtekt definert bare som samleie, dvs innføring av penis vaginalt eller analt. Det kan også være brukt gjenstander.

• Liker 3
Skrevet

Minner meg om Alvdal-saken, der var det MANGE voksne som visste hva som foregikk og som var med på å danne denne pedofile ringen, barna gikk på omgang. INGEN gjorde noe! Alle bare lukket øynene! Tydeligvis det som er gjort i denne saken også! Og tenk hvor mye mer som foregår rundt omkring som vi ikke vet om!

Det er så sykt og skremmende!!!! Og ingen reagerer??!!

Stakkars, stakkars små barn!!! :-(

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg blir bare så rasende at jeg ikke klarer å finne ord. Her blir hensynet og ønskene til faren satt foran barnets behov for beskyttelse. Denne faren har det forhåpenltigvis grusomt i fengselet, da jeg har forstått at pedofile er nederst på rangstigen.

Han får nok smake sin egen medisin, vil jeg tro..

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
Skrevet

Pedofile er nederst på rangstigen i fengsel, så der vil han lide om de finner ut hvorfor han sitter inne...

• Liker 2
Gjest HeiHade
Skrevet

Jeg trøster meg med at i fengsel, er slikt avskum helt nederst på rangstigen.

Hun jenta på 23 er jo ikke det hakk bedre med tanke på hva hun har latt sitt tre mnd gamle jentebarn får gjennomgå.

Er nok ikke så mye lynsjing i norske fengsler, dessverre. Han blir sett ned på, ja, men utover får han i grunn sone ganske fredelig.

• Liker 2
Skrevet

Typisk Norge dette. Fars rettigheter stiller sterkere enn barns rettigheter. Er ikke akkurat noe nytt!! Helt hårreisende at det er slik systemet fungerer. Selv om barneloven er forandret fra mor og far har rett til samvær med barnet - til barnet har rett til samvær med mor og far, så stiller fremdeles mor og fars rettigheter framfor barnets beste.

Anonymous poster hash: a7b7b...af2

• Liker 2
Gjest Magdalene
Skrevet

Er nok ikke så mye lynsjing i norske fengsler, dessverre. Han blir sett ned på, ja, men utover får han i grunn sone ganske fredelig.

Å neida.. Han får det ikke så lett heldigvis.

• Liker 1
Skrevet

Fra tid til annen leser jeg om mennesker som jeg mener burde tvangssterilisers. Disse perverse svina er definitivt blant de jeg mener burde fått den behandlingen.

Jeg antar du mener kastreres. Sterilisering vil ikke hjelpe en døyt.

Anonymous poster hash: ff022...da1

• Liker 2
Skrevet

Om dere går inn på bloggen til Rannveig Heitmann i kommentarfeltet på det siste innlegget, så er det flere der som skriver HVEM dette er snakk om, hvem denne faren er!

• Liker 2
Skrevet

Jeg antar du mener kastreres. Sterilisering vil ikke hjelpe en døyt.

Anonymous poster hash: ff022...da1

Selvsagt vil det hjelpe. Kan gjerne kastrere fyren for min del, men sterilisering ville vel vært det enkleste og billigste alternativet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...