Gå til innhold

Driver han på med herseteknikker eller?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere :)

Jeg aner virkelig ikke hva han jeg dater holder på med (han er 27 år). I starten merket jeg at han kunne komme med antydninger om at han hadde god sjangs på kvinner. Greit nok, tenkte jeg. Men så bemerket jeg meg at han prøvde å gjøre meg sjalu(?) ved å si ting som f.eks "eksen driver å sender så mange meldinger. Hun vil ha meg med på kino:p". Synes det var litt rart at han skulle påpeke slike ting hele tiden, men tenkte at han sikkert bare ville skryte litt.

Så beynte jeg å bemerke meg at han plutselig kunne si små frekke ting indirekte som f.eks " hadde vært kjipt om det ikke hadde funka med oss, men hadde ikke akkurat vært verdens undergang heller da..!". Altså.. greit nok at det ikke er verdens undergang, men må han si det liksom?

Han har også sagt "han tar det nok ikke så tungt og kommer nok kjapt over det:)" etter jeg hadde avvist en kamerat av meg som var forelsket i meg.
Som det på en måte ikke er så farlig å ikke få meg?! Forstår dere hva jeg mener?

En annen ting er at han kan ha en tendens til å trekke seg veldig tilbake. En dag kan han være veldig på med å ta kontakt, mens en annen dag gidder han omtrent ikke å svare meg. Driver å gjør alt annet og er så "opptatt".

Er det vanlig at en mann som er interessert sier sånn? Hva er greia? :jolie: Et det noe opplegg for å bryte ned selvtilitten min eller? :fnise:

Anonymous poster hash: 2c9b6...882
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er seg selv, resonnerer som en mann uten penisfilter gjør. Det er jo sant at det ikke hadde vært verdens undergang om dere ikek funka, og også at han fyren nok kommer over at du avviste han. Hvorfor er det greit for deg å fortelle om fyrer som er keene på deg, mens det er selvskryt når han nevner at eksen fortsatt vil ha han?

Anonymous poster hash: d7c83...260
  • Liker 2
Skrevet

Han er jo helt... ja! Nei, seriøst, dump han og finn en som ikke spiller spill.

• Liker 4
Skrevet

Spar meg.

Skrevet

Spill? Høres mer ut som han er brutalt ærlig. Og det er utelukkende positivt.

Kan også hende det er noen spesielle grunner med denne dama som gjør at han sier slike ting. Ting som vi ikke vet utifra hennes side av saken

• Liker 1
Skrevet

Kan også hende det er noen spesielle grunner med denne dama som gjør at han sier slike ting. Ting som vi ikke vet utifra hennes side av saken

Uansett er det ikke generelt positivt det han sier dersom han skulle være interessert. Mer slik, prøver å virke kul. Og så slår det helt feil ut.

• Liker 1
Skrevet

Spar meg.

:laugh:

• Liker 2
Skrevet

Hvis man er forelsket i en jente og interessert så burde man kanskje filtrere bort hva man bør og ikke burde si tenker jeg :P

ts

• Liker 3
Skrevet

Hvis man er forelsket i en jente og interessert så burde man kanskje filtrere bort hva man bør og ikke burde si tenker jeg :P

ts

jeg syntes ærlig talt ikke det høres ut som han er forelska eller respekterer deg noe særlig.

personlig kunne jeg godt finne på å sagt det han sier til ei jente jeg dealet med men ikke hadde noe særlig stor interresse for. men om man er skikkelig interressert så vil man jo prøve betrygge den andre parten om at det er deg han vil ha å leve med.

adferden han har ovenfor deg viser til at han har helt andre tanker enn det i hodet sitt. ergo : han er brutalt ærlig på godt og vondt. hvordan du tar det er opp til deg

• Liker 2
Skrevet

ts

Han kompenserer ikke for ditt snakk da, siden du var inne på det at du dumpet en fyr?

• Liker 1
Skrevet

Han kompenserer ikke for ditt snakk da, siden du var inne på det at du dumpet en fyr?

Det kan godt være det. Men jeg tror ikke det heller.

jeg syntes ærlig talt ikke det høres ut som han er forelska eller respekterer deg noe særlig.

personlig kunne jeg godt finne på å sagt det han sier til ei jente jeg dealet med men ikke hadde noe særlig stor interresse for. men om man er skikkelig interressert så vil man jo prøve betrygge den andre parten om at det er deg han vil ha å leve med.

adferden han har ovenfor deg viser til at han har helt andre tanker enn det i hodet sitt. ergo : han er brutalt ærlig på godt og vondt. hvordan du tar det er opp til deg

Jeg aner ikke hva jeg skal tro jeg. Han tar jo kontakt hver dag, og har gjort det de siste tre månendene. Han spurte lenge om å treffe meg før jeg gikk ut med han og han virker interessert. Han sier han vil ha et seriøst forhold.

Kanskje det er en måte å jekke meg ned på? Eller slags teknik han bruker for å holde meg interessert? Mange menn kjenner jo til at kvinner ofte trekker seg unna hvis mannen er alt for "på".

ts

Skrevet

Neste gang han sier at det ikke er krise får du svare "mener du seriøst det? For hvis du mener det ser jeg ikke noen grunn til at vi skal fortsette dette. Hvis du ikke er interessert mener jeg."

Se hva han svarer på det.

Kanskje det er et spill, kanskje han beskytter seg selv fra å bli såret, kanskje sosiale antenner ikke er helt på plass.

Anonymous poster hash: 87048...8e3

• Liker 2
Skrevet

Det er enten manglende sosial kompetanse, hans forsøk på å spille spill eller en bevisst taktikk for å ødelegge selvtilliten din litt, uansett bør du vurdere å gå videre.

Anonymous poster hash: ce310...ce3
Skrevet

For å ta i bruk "fagspråket" til en tidvis underholdende bidragsyter her på forumet: Dette er en incel som har lest seg opp på grunnleggende PUA-teori, og som nå tror at negging er veien å gå for å bli en slayer.

På norsk: Fyren spiller spill for å overbevise deg om at han har andre muligheter, og at det er du som må anstrenge deg om det skal bli noe mer ut av dette. Evt. som andre i tråden har vært inne på er han bare sosialt idiot eller damaged goods.

Anonymous poster hash: 5c4e7...586

Anonymous poster hash: 5c4e7...586
  • Liker 3
Skrevet

Han virker en smule tilbakestående.

Anonymous poster hash: affbf...157

Skrevet (endret)

Det eneste rådet du vil få på nett er å dumpe fyren. Alle er forskjellige og det kan faktisk være at han snakker åpent om disse tingene og ikke legger så mye i det som damer tenker. Tolk alt som du vil, men husk at du kan gå glipp av noe potensielt fint om du bare dumper han over noe du tolker deg frem til.

For å trekke en liknende parallell; det er en jente jeg driver å snakker med som ikke slutter å nevne hvor flott kjæreste hun har vært, hvordan hun har flørtet med menn av min etnisitet, at hun er bifil osv. Hvis jeg skulle tenkt som resten av KG så hadde jeg slutta snakka med henne, men når jeg møter henne i så skjønner jeg at jeg skal se bort i fra alt det pisset. Folk reklamerer på forskjellig vis.

Hvordan er kjemien når dere møtes? Har han et glimt i øyet når han spøker med deg? Du må da kunne gjøre en vurdering om denne fyren er verdt å gå videre med annet enn chatlogger...

Endret av jerome
Skrevet

Virker som han prøver å heve seg over deg og vise deg at han er mye sterkere enn deg. Han er kynisk og prøver å trekke deg ned. Dette hadde jeg ikke funnet meg i.

• Liker 1
Skrevet

Dette tror jeg er første gang jeg har kunne trykke "liker" på så og si alle innleggene! Alt kan stemme, det alle her sier kan være rett. Det jeg lurer på er hvorfor vil du henge med en fyr som du ikke forstår deg på? Er det sånn at fordi han er litt ekkel så får du mer lyst på han?

Har møtt på noen sånne ubegripelige fyrer opp gjennom som snakker i koder, eller prøver å trykke meg ned og da sier jeg bare -sorry men jeg skjønner ikke hva det er du vil frem til, eller hva du prøver å oppnå med det du sier. Tror kanskje ikke vi snakker helt samme språk, og så går jeg bare :)

Skrevet

Er ikke jeg som bare overdriver da? Han har jo ikke sagt noe skrekkelig frekt akkurat. Kanskje han rett og slett bare ikke har blitt så bergtatt av meg enda :P evt. later som han ikke er sååå gira.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...