Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Naiv og sjokkert: nettsted for utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at verden er gal, men jeg hørte en reklameannonse på Radio Norge og ble så sjokkert at jeg (vi - min mann og jeg) måtte se om dette virkelig er sant. Og det er det jo (naive meg).

Flere som synes dette er helt forkastelig?

http://www.victoriamilan.no/

Her står det blant annet:

Victoria Milan er Norges største datingside for utro menn og kvinner som søker spenning og lidenskap. Med over 250.000 medlemmer er vi Norges største møteplass for gifte som søker en flørt, chat eller en diskre date. Sett inn en gratis kontaktannonse og ha en affære idag.

Panikknapp

Unngå at din partner overrasker deg og finner ut om ditt sidesprang. Trykk på vår Panikknapp og du vil umiddelbart logges ut og videreføres til en nøytral nettside av ditt valg.

Utroskap: Tips & Råd

Vi vil hjelpe deg med å holde din utroskap hemmelig. Vi vil derfor gi deg tips, råd og informasjon via e-post og nyhetsartikler. Din kontaktannonse er trygg hos oss!

:sjokkert: :opplyser: :hakeslepp:

• Liker 15
Skrevet

Alt som kan tjenes penger på vet du. Kvalmende!

Panikknapp!?!? Hahah, så teit.

• Liker 13
Skrevet

Ja, jeg synes det er skikkelig forkastelig, men så klarer ikke jeg å fatte og begripe at folk kan få seg til å være utro i utgangspunktet.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 7
Skrevet

Vel, det er et marked for det så vil ikke si at det er nettstedets feil akkuratt. Utroskap har så og si eksistert helt siden monogame forhold begynte.

Sånn er det bare...

Anonymous poster hash: 6729f...fd3

• Liker 2
Skrevet

Hørte samme reklamen. 250.000 hørtes mye ut. Det er jo hver 10 ende kjønnsmodne nordmann mellom 18 og 60??

Men det jeg tenkte på var hun som leser denne reklamen med innlevelse. Hun klarer det OG holder seg alvorlig.Godt gjort. Men hva tenker hennes mann

• Liker 8
Skrevet

Vel, det er et marked for det så vil ikke si at det er nettstedets feil akkuratt. Utroskap har så og si eksistert helt siden monogame forhold begynte.

Sånn er det bare...

Anonymous poster hash: 6729f...fd3

Det blir vel enda mer naivt å si enn det jeg er vel. Selv om det eksisterer så behøver man jo ikke oppfordre så åpenlyst til det og med det også "normalisere" det mer enn det allerede er.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det vil alltid finnes utroskap. Nettside eller ikke. Det lure er å finne en mann som holder seg borte fra utroskap av egen vilje, men det er ikke alltid lett å vite. :opplyser:

Den rette mannen vil blåse i slike nettsteder.

Og den rette kvinnen også ja.

Endret av Noope
  • Liker 1
Skrevet

Folk tjener penger på alt. Overrasker meg at dere er overrasket over at de velger å tjene penger på noe så 'trivielt' som utroskap.

• Liker 1
Skrevet

Snakk om å skyte seg selv i foten isåfall. Blir jo første stedet mannen eller dama leter om han eller hun får misstanker. ^^

• Liker 4
Skrevet

Noen som har vurdert å lage seg en falsk bruker der, for å kunne opplyse de som blir bedratt om at partneren har en profil der?

Nå må man se på muligheten dette gir for avsløringer, tenker jeg... :plystre:

• Liker 7
Skrevet

Vemmelig

Der sa du det!

• Liker 3
Skrevet

Umoralsk. Syns de som står bak dette skal straffes. Og medlemmene så klart. Folk som er utro fortjener å bli pissa på og ydmyket på det groveste. Hvorfor er det ulovlig med nettsider som henger ut utro folk? Syns det burde være straffen.

Anonymous poster hash: c2d4c...2ef
  • Liker 6
Skrevet

Trist... Kort og greit trist.....

• Liker 1
Skrevet

Forkastelig

Anonymous poster hash: 3a0aa...f73
Annonse
Skrevet

Den nettsiden der er rett og slett forkastelig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Umoralsk. Syns de som står bak dette skal straffes. Og medlemmene så klart. Folk som er utro fortjener å bli pissa på og ydmyket på det groveste. Hvorfor er det ulovlig med nettsider som henger ut utro folk? Syns det burde være straffen.

Anonymous poster hash: c2d4c...2ef

Det skulle ikke være til hinder for å lage en hemmelig klubb, der klubbmedlemmer kan komme med screenprints av nettsiden med profilen av den utro og ha et hemmelig nummer som kan byttes ut med jevne mellomrom slik at de som er utro ikke får vite noe. Hint hint.

Evt hemmelige epostadresser etc.

Tips til de som vil starte opp noe :ninja:

Endret av DitteH
  • Liker 1
Skrevet

De brukerne der har vel ikke bilder oppe for alle brukere å se, de har mest sannsylig en beskrivelse av seg selv og etter noen meldinger frem og tilbake så utveksler man vel bilder og telefonnummer o.l.

Anonymous poster hash: 95134...e96
  • Liker 1
Skrevet

Gammelt nytt.

Der florerer av utro menn både på Cupido og mer rene datesider som Møteplassen, Match og Sukker. Får man henvendelser fra menn der så må man altså spørre direkte om de er gift eller på annen måte opptatt. Har jeg erfart.

Anonymous poster hash: 22daf...f0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...