superpuma Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 (endret) Heisann! Trenger hjelp fra dere... Er 20 år gammel, og har aldri hatt kjæreste. Dette har nok noe med at jeg har slitt med dårlig selvtillit/selvbilde, samt at jeg er en smule introvert og en god dose sjenert i tillegg. Om jeg for eksempel merker at en gutt kaster et blikk bort, tenker jeg automatisk at jeg må ha sølt noe på meg eller dummet meg ut på en annen måte. Angrer alltid på at jeg ikke viste interesse etterpå... Har vært på date med to forskjellige fyrer, men det føles alltid som om noe ikke stemmer helt. Virker som jeg har en tendens til å tiltrekke meg "raringer", kanskje fordi jeg virker så usikker? Møtte en fyr på byen som jeg har vært ute med tre ganger nå. Han var nok mer sjenert enn meg, og jeg følte at det var jeg som stod for pratingen. Han fortalte at han aldri hadde hatt kjæreste, og at han var jomfru. Merkelig å fortelle noe sånt på første date, men han virket rett og slett veldig uerfaren (jeg prøver å la være å vise at jeg er det...) med jenter. Han vil bare gå på kino, men da blir vi jo aldri kjent... Foreslo å møtes på en kafé, men det var dritkleint og han spurte bare om hva jeg hadde gjort til uka o.l. Endte med at vi gikk på kino den kvelden også. I tillegg har han dysleksi, så det er umulig å sende noe mer enn helt enkle meldinger til hverandre. Det er veldig vanskelig å holde en samtale med han, og jeg synes egentlig det virker som han er uinteressert i å vite mer om meg/hvem jeg er. Likevel har han sagt at han liker meg veldig godt og spør ofte om å møtes, så jeg vet ikke om han er sånn fordi han ikke vet helt hva han skal gjøre? Usikker på om jeg vil gi han en "sjanse" til, fordi jeg tror det hadde vært enklere å møte en som er litt mer "på" (ettersom jeg er så sjenert selv). (Glemte å legge til at på første date fikk jeg en gave av han, og ble rimelig sjokkert. Koselig, men veldig uventa. Det var et Jean Paul skjer(!!). Sier kanskje litt om hvor usikker han er...) Noen som har noen tanker eller tips? Endret 28. januar 2015 av superpuma
babina88 Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Tyder på at dere kansje helt enkelt har dårlig kjemi. Og da vil det jo aldri bli et sikklig forhold ut av dere dessverre uansett. Tror jeg hadde droppet han, ikke vits i å bruke tid på han når du heller kan bruke tid på å møte noen andre. Ikke gi opp jakten på kjærligheten enda kjenner flere søte jenter som ikke fikk seg sin første ordentlige kjæreste før de var lengre opp i 20 årene:) Dont settel for less!
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Hvis han er en bra person ellers, så kan du jo gi ham en sjanse til, med mindre du har dårlig tid i livet. Ser at en over her skriver "don't settle for less", men ingen menn er perfekte. Personlig foretrekker jeg en som er litt sjenert som TS beskriver, fremfor en som ikke er "less" men har mange damer etter seg. Men dysleksien er jo litt plagsom. På den annen side har jeg en venn som er ingeniør og har dysleksi og klarer seg kjempebra. Anonymous poster hash: c35fc...d86
babina88 Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Hvis han er en bra person ellers, så kan du jo gi ham en sjanse til, med mindre du har dårlig tid i livet.Ser at en over her skriver "don't settle for less", men ingen menn er perfekte. Personlig foretrekker jeg en som er litt sjenert som TS beskriver, fremfor en som ikke er "less" men har mange damer etter seg.Men dysleksien er jo litt plagsom. På den annen side har jeg en venn som er ingeniør og har dysleksi og klarer seg kjempebra. Anonymous poster hash: c35fc...d86 "dont settel for less" hadde ikke noe å gjøre med om man har mange damer etter seg eller ikke. (Skjønner ikne hvor du fikk det fra.) Det betydde bare at hun burde date en som hun har bedre kjemi med, og ikke ta til takke med en fyr bare fordi hun er usikker og er kritisk til seg selv. Det funker nok dårlig i lengden og er ikke verdt det.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 "dont settel for less" hadde ikke noe å gjøre med om man har mange damer etter seg eller ikke. (Skjønner ikne hvor du fikk det fra.) Det betydde bare at hun burde date en som hun har bedre kjemi med, og ikke ta til takke med en fyr bare fordi hun er usikker og er kritisk til seg selv. Det funker nok dårlig i lengden og er ikke verdt det. Hun sier at han ikke vet hvordan man skal behandle jenter, og er usikker. En som vet nøyaktig hvordan man skal behandle jenter har ofte man jenter etter seg. Det staves forresten Settle, siden du har skrevet det to ganger feil. Anonymous poster hash: c35fc...d86
Skilpadden Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Hvis du noensinne må stille deg selv spørsmålet om du bør bruke tid på han, bør du ikke bruke tid på ham.
babina88 Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Hun sier at han ikke vet hvordan man skal behandle jenter, og er usikker. En som vet nøyaktig hvordan man skal behandle jenter har ofte man jenter etter seg.Det staves forresten Settle, siden du har skrevet det to ganger feil. Anonymous poster hash: c35fc...d86 Takk for at du påpeker skrivefeilen, jeg har vist lit dysleksi jeg også. Det du beskriver har forsatt ingenting å gjøre med at man ikke bør ta til takke med noen man ikke har særlig god kjemi med. Jeg tolker inlegget til TS som at det er kjemien det er noe i veien med.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 Takk for at du påpeker skrivefeilen, jeg har vist lit dysleksi jeg også. Det du beskriver har forsatt ingenting å gjøre med at man ikke bør ta til takke med noen man ikke har særlig god kjemi med. Jeg tolker inlegget til TS som at det er kjemien det er noe i veien med. Men når problemet hennes er at han er lite erfaren med jenter, så betyr det jo at hun har kjemi med erfarne gutter? Foretrekker heller en sjenert med litt dårligere kjemi i starten, enn en erfaren som lager god kjemi på første datene. Anonymous poster hash: c35fc...d86
Mallimor Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Hvis kjemien ikke stemmer nå, så kommer den nok heller ikke til å gjøre det (mest sansynlig) etter hvert heller. Dumt å skulle date noen i med tankene i bakhodet om at: "kanskje han forandrer seg, og jeg liker han etterhvert?". Hadde droppet det og heller funnet en du føler god kjemi med:) lykke til:) 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #10 Skrevet 29. januar 2015 Hvis han bor i Troms og navnet hans begynner på I, så go for it! Han kan virke litt sær og klein i begynnelsen, men det går over når han blir trygg på deg. Hvis han ikke er fra Troms eller har et navn dom starter på I så vet jeg ikke. Men han virker veldig lik han jeg snakker om, så det kan være at han er til å satse på. Verdens snilleste!Anonymous poster hash: e717f...841
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå