AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Hvor kan jeg lære tegnspråk? Jeg vil lære det skikkelig, slik at jeg kan bruke det i jobb senere. Noen som vet hvor jeg kan henvende meg da? Bor i nærheten av Oslo. Anonymous poster hash: 93a76...ef9
Papirfly Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Høgskolen i Oslo og Akershus skal ha bachelorutdannelse i tegnspråktolk.
Papirfly Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Link: http://www.hioa.no/Studier-og-kurs/LU/Bachelor/Tegnsprak-og-tolkning
Kristina Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Tegnspråk er kjempekult! Hvis du ikke vil begynne rett på tolkeutdanning kan du ta kurs hos Oslo Døveforening, ser ut som kurset begynte denne uken: Tegnspråkkurs i Oslo.
Wolfmoon Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Jeg anbefaler absolutt kurs hvis du vil lære tegnspråk, men også å kaste deg ut i det når du får muligheten Om du kunne tenke deg å lære tegnspråk, få studiepoeng, men ikke har lyst til å bli tolk, så har høgskolen i Oslo og Akershus også årsenhet i tegnspråk. 1
Gjest Eurodice Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Slettet, feil tråd. Endret 9. februar 2015 av Arabella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå