AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Hva er det som er negativt med uføre? Nevn opp fet negative og positive! Kjenner ei som blir det snart og han kan jobbe i flere mnd for å så kollapser sammen vrak av alt. Han kan jo jobbe så mye han vil!Anonymous poster hash: 4eb3c...2e6
Tabris Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Innlegget ditt virker usammenhengende, jeg forstår ikke hva du vil frem til. Hva er det du ønsker å diskutere? 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Hva som er negativt og positivt med å være uføre! Ser ordboken har føkka det til Anonymous poster hash: 4eb3c...2e6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Hva som er negativt og positivt med å være uføre! Ser ordboken har føkka det til Anonymous poster hash: 4eb3c...2e6 Det er da faen meg ingen ting som er positivt med å være ufør. Hilsen en som er ufør Anonymous poster hash: 6c62a...48c 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Hva er det som er negativt med uføre? Nevn opp fet negative og positive! Kjenner ei som blir det snart og han kan jobbe i flere mnd for å så kollapser sammen vrak av alt. Han kan jo jobbe så mye han vil!Anonymous poster hash: 4eb3c...2e6 Du kan sitte med beina på bordet og ha kun råd til vann i springen, mens du sitter og venter på din 4 operasjon for og kanskje slippe litt smerter. Men mest sannsynlig blir det ikke noe bedre, men du må fortsatt skjære opp magen for 4 gang. Jeg gleder meg. Fins ikke noe negativt med uføre. Kun positivt. Skål med vann i glasset.Anonymous poster hash: 5f3c9...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå