Gå til innhold

Han skulle på kino. Og jeg spurte : alene eller dame med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som jeg har møtt fast, hatt sex med, osv, skulle på kino i kveld. Jeg hadde ikke hatt annledning til å være med uansett, på grunn av jobb, og det visste han. Men jeg spurte han om han hadde selskap av dame med eller om han var alene? Også lå jeg til Hehehe ;) Ville bare vite, siden jeg ikke forstår hvor vi står i forhold til hveandre.

Galt av meg å spørre? ;). Det kan jo være at han er alene eller sammen med en kamerat, men han har ikke mange kamerater som han pleier å gå ut med. Så derfor så tok jeg å bare spurte.

Noen andre som har vært like usikker, og følt for å spørre slike spørsmål før?

Anonymous poster hash: 9bc1c...272
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Nå gikk det godt med meg hver gang jeg spurte (så vidt jeg vet) og han skulle med kompiser og den slags, men jeg vet ikke helt hva jeg hadde sagt om han sa han hadde en date. Hva kommer du til å si og hvordan kommer du til å reagere hvis han har med dame? Vil det føles kjipt? Vel, da bør dere enten ha samtalen om hvor dere står og hvorvidt dere er eksklusive, eller så må du kanskje la være å spør.

Skrevet

Jepp. Nå gikk det godt med meg hver gang jeg spurte (så vidt jeg vet) og han skulle med kompiser og den slags, men jeg vet ikke helt hva jeg hadde sagt om han sa han hadde en date. Hva kommer du til å si og hvordan kommer du til å reagere hvis han har med dame? Vil det føles kjipt? Vel, da bør dere enten ha samtalen om hvor dere står og hvorvidt dere er eksklusive, eller så må du kanskje la være å spør.

Jeg ønsker å vite. For hvis det er en date han går med, så er jeg ikke interessert i å satse på han mer. Da er det kun vennskap som er mullig fra min side. Men er det ikke en date så er det en annen sak.

Skrevet

Ja, jeg synes det var teit av deg. Du virker sjalu og kontrollerende.

Jeg husker selv at jeg skulle møte en fyr en kveld. Plutselig skrev han at han ikke kunne likevel, så sa jeg at jeg går ut likevel og treffer noen andre. Da gravde han så mye om hvem de her var osv. Fullstendig avtennende.

Anonymous poster hash: 38dd8...570
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke enig at det er galt å spørre om. Jeg ville bare spørre for å vite om han dater flere eller ikke. Skrev at jeg dater kun en om gangen. Han skrev at det gjorde han og.

Skrevet

Dersom dere ikke er sammen, synes jeg det er tullete ja. Det virker kontrollerende og litt barnslig. De fleste som fisker etter slik informasjon, er litt mer finurlige og tar det indirekte. Det blir ikke mindre kleint av at du legger til "hehehe".

Hvis du vil treffe ham eksklusivt og du er usikker på hvor dere står, så må du bare ta den praten, i stedet for å sjekke hver avtale han har. Han kan jo like godt ligge med andre jenter selv om denne spesifikke kinoturen er med en kompis.

• Liker 1
Skrevet

En som jeg har møtt fast, hatt sex med, osv, skulle på kino i kveld. Jeg hadde ikke hatt annledning til å være med uansett, på grunn av jobb, og det visste han. Men jeg spurte han om han hadde selskap av dame med eller om han var alene? Også lå jeg til Hehehe ;) Ville bare vite, siden jeg ikke forstår hvor vi står i forhold til hveandre.

Galt av meg å spørre? ;). Det kan jo være at han er alene eller sammen med en kamerat, men han har ikke mange kamerater som han pleier å gå ut med. Så derfor så tok jeg å bare spurte.

Noen andre som har vært like usikker, og følt for å spørre slike spørsmål før?

Dette er en pussighet jeg ofte ser, og fordi det er kvinner som er mest verbale, er det som regel kvinner som oftes gjør denne feilen: De vet ikke hva det de sier, betyr.

Det er ikke galt å spørre det du spør om. Det kommer sikkert fra underbevistheten din at du savner en form for bekreftelse, og det betyr vel at du begynner å få en form for følelse som både du og han må behandle, men det er ikke poenget.

Poenget er at du virker usikker på hva du har spurt om. Det du i praksis har sagt, er at du er interesert i å vite om andre kvinner i hans bekjentskapskrets. Ikke så mye mer egentlig, men hvis han ser på deg som en Venn, kan han finne det bekymringsfullt, og hvis han faktisk er gryende interesert og han faktisk skal ut med en kvinnelig venninde, vil du trigge en løgn. (Hvis jeg ikke kjenner til hvordan du vil reagere, vil jeg ikke trigge krangler)

Hadde du spurt "Skal du gå alene ?" eller "Skal du gå alene, eller sammen med noen?", så er spørsmålet helt nøytralt, og tonerer at du ønsker å vite om han har nye bekjentskaper. Fordi den er nøytral, er det mye større sjangse for å få ærlig svar.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i at jeg spurte. Men han tok det på alvor og jeg fikk beviser på at han ikke var med en andre. Vi er enige i at vi ikke skal date andre men han status på fb er singel fortsatt. Virker ikke ut som om han synes spørsmålene mine var avtennende. Tvert i mot. Han virket bare mer gira ut.

Skrevet

Jeg får inntrykk av at han liker at jeg er litt sjalu. Der har han sagt at han gjør før. Det betyr jo at jeg bryr meg.

Skrevet

Dette er en pussighet jeg ofte ser, og fordi det er kvinner som er mest verbale, er det som regel kvinner som oftes gjør denne feilen: De vet ikke hva det de sier, betyr.

Det er ikke galt å spørre det du spør om. Det kommer sikkert fra underbevistheten din at du savner en form for bekreftelse, og det betyr vel at du begynner å få en form for følelse som både du og han må behandle, men det er ikke poenget.

Poenget er at du virker usikker på hva du har spurt om. Det du i praksis har sagt, er at du er interesert i å vite om andre kvinner i hans bekjentskapskrets. Ikke så mye mer egentlig, men hvis han ser på deg som en Venn, kan han finne det bekymringsfullt, og hvis han faktisk er gryende interesert og han faktisk skal ut med en kvinnelig venninde, vil du trigge en løgn. (Hvis jeg ikke kjenner til hvordan du vil reagere, vil jeg ikke trigge krangler)

Hadde du spurt "Skal du gå alene ?" eller "Skal du gå alene, eller sammen med noen?", så er spørsmålet helt nøytralt, og tonerer at du ønsker å vite om han har nye bekjentskaper. Fordi den er nøytral, er det mye større sjangse for å få ærlig svar.

enig i at han ville ikke svart ærlig hvis han faktisk var med en annen dame når jeg spurte på den måten. Er nok bedre å spørre på en annen måte ja

• Liker 2
Skrevet

Jeg ønsker å vite. For hvis det er en date han går med, så er jeg ikke interessert i å satse på han mer. Da er det kun vennskap som er mullig fra min side. Men er det ikke en date så er det en annen sak.

Trodde du hadde bestemt deg for det allerede. Du er flink til å stå for det du sier ;)

Skrevet

Starter tidlig med å være kontrollerende ja?

Anonymous poster hash: 1d937...2c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...