Gå til innhold

Er det uhøflig/grådig å be om å dele opp betalingen på 2 for 1 tilbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er uhøflig/grådig å be om å få dele opp betalingen når butikker har 2 for 1 tilbud?

Som regel spanderer jo butikkene den billigste og kjøper man alt sammen vil man jo tape på det fremfor om man deler opp betalingen.

F.eks. er tilbudet 2 for 1 og man kjøper 4 av den billigste, 4 av den nest billigste og 4 av den dyreste så får man jo da 2 gratis av hver hvis man deler det opp. Kjøper man alt sammen så får man jo 4 av den billigste og 2 av den nest billigste.

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 8a9c4...6eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig. Butikken vet ikke om du kjøper for andre eller deg selv

• Liker 1
Skrevet

haha, det har jeg aldri tenkt på før. Syntes dette var innafor, kjør på!

• Liker 2
Skrevet

Bra :) Takk for svar.

Anonymous poster hash: 8a9c4...6eb
Skrevet

Der jeg jobber pleier vi alltid å slå inn slike tilbud slik at kunden får det som lønner seg, uten å måtte dele opp kjøpet i flere runder :)

• Liker 1
Skrevet

Da de hadde et tilsvarende tilbud på Lindex ble det automatisk regnet ut slik at det ble billigst mulig for meg. Kan godt hende flere butikker har det sånn. Uansett er det ikke frekt å dele opp betalingen.

Anonymous poster hash: 8b13c...495

Skrevet

Hos oss slår vi automatisk inn så det lønner seg for kunden. Det er jo hele poenget med tilbudet. Kjøper du 2 varer til 30 kr hver og 2 varer til 100 kr hver, så slår vi inn så du får 130 kr avslag (ved 2for1-tilbud).

Anonymous poster hash: bd3cd...8f6

Skrevet

Da de hadde et tilsvarende tilbud på Lindex ble det automatisk regnet ut slik at det ble billigst mulig for meg. Kan godt hende flere butikker har det sånn. Uansett er det ikke frekt å dele opp betalingen.

Anonymous poster hash: 8b13c...495

gjelder nok ikke alle lindexer.

Selv fikk jeg det mest ugunstige (ville tape ca 200 på det) og ba derfor om å få dele opp betalingen, til ekspeditørens vemmelse.

Anonymous poster hash: f5660...5a4

Skrevet

Kan du ikke gå og hente det som er mest gunstig for deg og betale i flere runder? Det hender det at jeg gjør.

Anonymous poster hash: 8c0a7...c27

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...