Gå til innhold

Fin vårjakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jente på 19år som trenger en fin vårjakke som tåler været i Bergen:) Noen forslag?

(Har ikke noe budsjett så bare å fyre løs)

Skrevet

Trenger ikke en regnjakke til.. Regner ikke året rundt her! Tenkte litt mere parajumper ish eller en barbour jakke

Skrevet

Trenger ikke en regnjakke til.. Regner ikke året rundt her! Tenkte litt mere parajumper ish eller en barbour jakke

Tåle været i Bergen uten å være regnjakke?:D

• Liker 1
Skrevet

Tåle været i Bergen uten å være regnjakke?:D

Er en del sol fortiden, så greit å ha en jakke på si som ikke er regnjakke :laugh:

Skrevet

Er en del sol fortiden, så greit å ha en jakke på si som ikke er regnjakke :laugh:

Tynn parkas da? Oasis har mange fine

Skrevet

Oilskin fra Barbour er mitt beste forslag :) Beste kjøpet jeg har gjort med tanke på pris og varighet.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Oilskin fra Barbour er mitt beste forslag :) Beste kjøpet jeg har gjort med tanke på pris og varighet.

Enig i dette. Med så mye ruskevær, er dette en av de jakkene jeg har brukt aller mest. Veldig praktisk samme om jeg skal gå til universitetet eller ut på tur med hundene, og uten å se ut som en allværsjakke.

Skrevet

Den var super fin!! får håpe jeg finner den i Bergen :)

Skrevet

tenkte å kjøpe denn jakken her, var super fin på:)

post-85192-59136_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...