AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Jeg vet ikke om dere har hørt om denne saken, jeg hadde ikke det inntil jeg tilfeldigvis kom over den gjennom Facebook. Tror kanskje det er noe av det ekleste jeg har lest(i form av mystikk): Elisa Lam, ei kanadisk studinne på 21 år, er innlosjert på et hotell i Los Angeles kalt "Cecil Hotel" som har litt av et rykte for å si det mildt. Overvåkningskamera plassert inne i heisen på hotellet viser Elisa Lam der hun går inn i heisen. Hun trykker på nesten alle av knappene inne i heisen og venter på at døra skal lukke seg. Det gjør den ikke. Videre i overvåkningsfilmen ser vi hvordan Elisa brått kikker ut av heisen, går inn og ut av den, trykker flere ganger på knappene, lager umenneskelige bevegelser med armene sine før hun forsvinner ut av bildet. Det er det siste vi ser av henne før hennes død. 3 uker senere finner de henne druknet i en vanntank på hotellets tak. Filmen "Dark Water" har mange likheter med denne mystiske hendelsen. For det første så heter hovedpersonens barn "Cecilia", ganske så likt navnet på hotellet "Cecil". For det andre heter hovedpersonen selv "Dahlia" noe som er prikk lik kallenavnet på Elizabeth Short som på 1940-tallet ble drept. Hun skulle visstnok ha vært på "Cecil Hotel" rett før hun døde. For det tredje så finner hovedpersonen ut at det ligger en død dame og flyter i vanntanken på hotellets tak. Gjestene på hotellet hadde reagert på grunn av at vannet smakte fælt. For det fjerde så kan man se på slutten av filmen at heisen ikke fungerer. Som du sikkert har lagt merke til så er hendelsesforløpet og navn mystisk likt både i filmen og 2013 hendelsen. Helt til slutt vil jeg legge til at ikke så lenge etter at de fant Elisa Lam sin døde kropp, så brøt det ut tuberkulose i området rett ved "Cecil Hotel". Hva tror du testene for tuberkulosen het? LAM-ELISA. Verste av alt: filmen kom ut 8 år før den tragiske hendelsen .... Politiet gikk til slutt ut med at det var en ulykke, men gitt alle elementene i saken så virker det merkelig. Hva tror du? PS: Overvåkningsvideoen av Elisa Lam i heisen ligger på Youtube. Anonymous poster hash: ca226...7da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå