camillasa Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Noen av dere som har opplevd dette og allikevel vært gravid?☺ Har ikm på fredag, men i ettermiddag har det kommet litt brunt utflod/spotting.. ikke mye! Har litt ømme pupper, sykt store blodårer på brystet, området rundt nipplene er store som mariekjeks😂 hadde hele forrige uke murringer/stikkninger... Nå i kveld er det mer mensensmerter som kommer og går, så venter egentlig på tr😳
Gjest Solstråla88 Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Det der hadde betydd at jeg fikk tr. Når jeg ble gravid spottet jeg ikke. Men dette er veldig individuelt
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 For meg er det aldri positivt med spotting før mens. Når jeg sliter med dette, så sliter jeg også med å bli gravid. Men dette er indviduelt, det finnes de som blir gravide til tross for spotting. Anonymous poster hash: 6555c...a67
lillepu86 Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Når jeg ble gravid spottet jeg ikke før IKM... Jeg ble gravid i pp 3, så jeg hadde ingen problemer med å bli gravid til tross for spotting.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Hvordan går det TS? Jeg var skikkelig symptomjeger i 1. pp, men ble så skuffet da mensen kom, så denne gangen er jeg mer avslappet til hele greia. Anonymous poster hash: 04eaa...66e
camillasa Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2015 Hvordan går det TS? Jeg var skikkelig symptomjeger i 1. pp, men ble så skuffet da mensen kom, så denne gangen er jeg mer avslappet til hele greia.Anonymous poster hash: 04eaa...66e Ikke noe mer brunt utflod siden i går kveld... Har murringer fremme helt nederst i magen... ganske sikker på at tr kommer i løpet av dagen! Håper selvfølgelig ikke det, men skuffelsen blir såå stor! har en venninne som hadde eggløsning på samme dag som meg, og hun er gaanske sikker på at hun er gravid! Hadde håpt vi begge fikk to streker i morgen😳
camillasa Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2015 Tok en test nå, negativ😳 Prøve igjen i morgen tidlig, men tviler nå altså! Den burde vel vært litt svaaakt positiv siden ikm er i morgen... Ingen brun utflod i dag... skikkelig ømme pupper og noe svake murringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå