Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2004 #1 Skrevet 7. august 2004 Hvorfor lukter ostepop så fælt? Det lukter jo rumpe, jo!
Arkana Skrevet 7. august 2004 #2 Skrevet 7. august 2004 Ja, det lukter ikke spesielt godt, men du verden så godt det smaker.
Gjest LoisLane Skrevet 7. august 2004 #3 Skrevet 7. august 2004 Hvorfor lukter ostepop så fælt? Det lukter jo rumpe, jo! Ikke rompa mi i hvert fall! Det lukter da tusen ganger verre med kokt kål og hardkokte egg! Da snakker vi om heavy fis!
Arkana Skrevet 7. august 2004 #4 Skrevet 7. august 2004 Det lukter da tusen ganger verre med kokt kål og hardkokte egg! Da snakker vi om heavy fis! For ikke å snakke om pinnekjøtt.
Gjest Tex Skrevet 7. august 2004 #5 Skrevet 7. august 2004 For ikke å snakke om pinnekjøtt. Men fy Arkana, snakke som om den deiligste duften på jord!!! :fy: *Tex gleder seg til jul* Snart på tide å mase litt etter juleforumet skal tro...?
majan Skrevet 7. august 2004 #6 Skrevet 7. august 2004 *Tex gleder seg til jul* Snart på tide å mase litt etter juleforumet skal tro...? jeg og gleder meg til jul!!!!!!!! har begynt og kjøpe inn litt gaver og broderer julegaver.
Gjest Tex Skrevet 7. august 2004 #7 Skrevet 7. august 2004 Vil ha jul!! Har også kjøpt inn julegave.... Men du, er den der signaturen din lovlig...?
Gjest Étoile Skrevet 7. august 2004 #8 Skrevet 7. august 2004 Kjenner en svenske som kaller ostepop for fittbågar...
Fakse Skrevet 7. august 2004 #9 Skrevet 7. august 2004 Jeg har aldri likt ostepop, og mannen min vet at om han spiser det så blir det ikke flere kyss før han har pusset tennene. Skjønner ikke at noen spiser det, for det både lukter og smaker ekkelt.
Gjest Tex Skrevet 7. august 2004 #10 Skrevet 7. august 2004 Ostemarker som jeg er vant til å kalle det er kjempegodt!!
Gjest 1111 Skrevet 7. august 2004 #12 Skrevet 7. august 2004 Lukten er helt forferdelig, derfor noe man bare spiser hvis det er lenge til man skal være sosial igjen men godt er det.
Gjest LoisLane Skrevet 7. august 2004 #13 Skrevet 7. august 2004 Kjenner en svenske som kaller ostepop for fittbågar... Interessant. Nå må folket bestemme seg: Lukter det foran eller bak?
pusla Skrevet 7. august 2004 #15 Skrevet 7. august 2004 Kan få anfall hvor jeg bare må ha ostepop, men egentlig synes jeg det er ekkelt. Setter seg på fingrene og lukter ekkelt.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2004 #17 Skrevet 7. august 2004 Ostepop er digg, men spiser du det ikke selv så stinker det. La først merke til hvor lite sosialt den lukta er når jeg var på fest forrige helg. Uten at jeg så det, hadde vertinna satt frem en bolle ostepop. Jeg trodde det var han som satt ved siden av meg som hadde en særdeles ille BO, før mannen min så meg rynke på nesa og nikket mot ostepopbollen. Forresten, det aller beste med ostepop er når du får en pose med ekstra tynne poper. De har maaaaase deilig smak!
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2004 #18 Skrevet 7. august 2004 Uff, doble innlegg. Hvordan sletter jeg?
Rapitap Skrevet 7. august 2004 #19 Skrevet 7. august 2004 *Nei den signaturen fjerner de så fort de får med seg at hun har lagt inn ett bilde. Moderatorer, hallo?
Ylajali Skrevet 8. august 2004 #20 Skrevet 8. august 2004 Ostepop er nam nam, og de kulene som har kommet er enda mer nam.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå