AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Som tittelen sier: Er det en spesiell type person du faller for? Her mener jeg en spesiell type mann/dame avhengig av kjønn, som du faller for. Ikke bare utseendemessig men også personlighetsmessig. Jeg spør siden jeg lenge trodde at jeg falt for en spesiell type, men har nå forstått at det ikke er slik med meg selv hvertfall... Jeg er gutt og jeg husker jeg ofte falt for jenter som var sjenerte, som ikke røkte/snuste og som drev med for eksempel håndball på fritiden. Jeg møter mange forskjellige jenter i hverdagen som jeg synes er pen og har en bra personlighet, og noe jeg typisk ville falt for når jeg var yngre. Men nå sitter jeg og tenker hva som er feil med meg.. Det er mange flotte jenter som hadde passet fint, men jeg blir ikke interessert nok. Tenker ofte at jeg skulle ønske at jeg bare falt for en jente som var interessert i meg. Denne tråden er ikke laget med hensikt om at jeg synes synd på meg selv, men heller om det er andre personer som føler noe av det samme. Anonymous poster hash: a8293...b92
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Jeg faller lett for typer som virker over gjennomsnittet intelligente og reflekterte. Hvis de i tillegg virker selvsikre og sjarmerende, så blir jeg ofte solgt. Anonymous poster hash: f82df...a03
Gjest Kili Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Jeg faller lett for de som er sporty og ikke lat
Nmtt Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Faller for eventyrlystne og fotballinteresserte som meg selv. Gjerne de som ikke ønsker et seriøst forhold of course...typisk.
Noope Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Faller for eventyrlystne og fotballinteresserte som meg selv. Gjerne de som ikke ønsker et seriøst forhold of course...typisk. Tuller du, det er jo så mange fotballinteresserte gutter, de ville vel elsket en fotballinteressert jente! Er det ikke selv, men.
annebanane Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 (endret) Personer som er trygge på seg selv, interesserer seg for det som skjer, og har mye humor. Stort sett er de veldig utadvendte, men har ingen problemer med sitt eget selskap. Utseendemessig har alle sett ganske så forskjellig ut, gitt Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Liker vel helst personer jeg ikke forstår meg helt på, og som ser ut til å ikke bry seg så mye om hva andre tenker og syntes, de kjører på en måte sitt eget løp. I tillegg liker jeg ofte folk som kan ufordre meg på ulike måter. Som er litt uforutsigbare og impulsive, og overrasker meg i handlingsmønster eller samtaleemner. Liker dessverre også som regel personer som har en del bagasje. Dette er noe som kommer fram etterhvert, så det er ikke noe jeg søker etter, men etter min erfaring har de ofte vært mer reflektert. Og gjerne mer lekne og eventyrlystne (hvilket jeg også ofte faller for.) Anonymous poster hash: 83e07...b33 2
maskineple Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 (endret) . Endret 30. mars 2015 av kjærligbåttur 1
Gjest Booker Skrevet 29. januar 2015 #11 Skrevet 29. januar 2015 Nei, faller virkelig ikke for de samme typene.
lilyiris Skrevet 4. februar 2015 #12 Skrevet 4. februar 2015 har datet fotballinteressert, lokalpolitiker, "standup-komiker" (selverklært antar jeg), latsabb, håndballgutt, sjenerte typer, utadvendte, osv. Antar at svaret mitt er nei..
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #13 Skrevet 4. februar 2015 Jeg faller for damer som er eksperter på fasader. Som er flinke til å skjule sin fortid. Som vet nøyaktig hvordan spille på mine svake sider og få det hun vil ha. Hvor er damene som ikke manipulerer? Anonymous poster hash: 5e93f...326
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #14 Skrevet 4. februar 2015 Jeg faller for menn som er veldig snille, respektfulle, god karisma, friluftsmenneske, kosete og som er flink til å gi konstruktiv kritikk når det trengs. Anonymous poster hash: 05fd7...cb9
lille_myyy Skrevet 4. februar 2015 #15 Skrevet 4. februar 2015 Jeg faller ofte for humor og glimt i øyet. De som kan få meg til å le, men ikke for ivrige om å være klovnen på festen. Veldig balansegang der Ellers er det noen som er reflekterte, og som tør å si sin mening. Utfordrer meg i det daglige, og er eventyrlysten og leken. Men igjen, viktig at de ikke er for impulsive uten ambisjoner for seg selv, da er det veldig turn-off. De må også være ydmyke ovenfor andre mennesker, og være litt "rund" i kantene, og ikke for dømmende ovenfor andre mennesker. Hihi, dette ble vel mer en beskrivelse av drømmemannen
Purple Diamond Skrevet 4. februar 2015 #16 Skrevet 4. februar 2015 Jeg faller for menn som er morsomme helt naturlig (altså at de ikke prøver for hardt), gjerne litt sjenerte og med empati og stor samvittighet. Jeg har aldri falt for bad boys. Utseendemessig ser det ut til at blonde og blåøyde er favoritten, uten at jeg bevisst har "gått etter" det
Gjest Vind Skrevet 4. februar 2015 #17 Skrevet 4. februar 2015 Nei, det må bare være noe der, men jeg forelsker meg ikke lett.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #18 Skrevet 4. februar 2015 Jeg faller for selgere, men ikke like hardt som de faller for meg. Gjerne mørkt hår, kraftig bygd og sjarmerende ut av en annen verden. Utrolig nok veldig kjekke menn! Gir ikke helt mening da jeg ikke er superslank med svære pupper. Anonymous poster hash: 36c97...a97
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #19 Skrevet 4. februar 2015 Intelligente menn med feminine eller androgyne trekk. Som regel rolige og tålmodige personligheter. Anonymous poster hash: efbcc...ce6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #20 Skrevet 4. februar 2015 jeg kan bare plutselig merke følelser noen. har vært forelsket skikkelig i 3 menn hittil. Første for lenge siden, klassens kjekkas og drittsekk Så en mindre kjekk type som ikke har draget i det hele tatt, men som tydeligvis hadde noe jeg falt for nesten ved første øyekast... det var noe spennende med han og han har aldri hatt dame, til tross for at han var mye eldre enn meg, og fordrene mine ba meg holde meg unna ham da han kunne være noe ustabil.. kan faktisk hende det var derfor Så for en god venn, som er intelligent og jeg synes han er kjekk.. men han skriker ikke etter oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 67a87...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå