Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #1 Skrevet 7. august 2004 http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/2038 Noen som har prøvd denne noen gang og får man det man betaler for? Er ikke rik, men kunne virkelig tenke meg å prøve den. (er på jakt etter den perfekte shampoen)
Alterna Skrevet 7. august 2004 #2 Skrevet 7. august 2004 Jeg bruker blant annet den og den med caviar, og har ikke brukt andre merker i shampoo/balsam siden. De er kjempegode (og ganske drøye, så har flaskene lenge)!
tigerpus Skrevet 7. august 2004 #3 Skrevet 7. august 2004 Hmm.. jeg tror neppe en sjampo til 600 spenn gir valuta for penga. Den er neppe 6 ganger bedre enn feks en Redken-sjampo til rundt 100-lappen. Tiger
Gjest Ethereal Skrevet 8. august 2004 #5 Skrevet 8. august 2004 Hemp Seed shampo og conditioner for behandlet hår er noe av det beste jeg har vært borti, spesielt lukta...
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2004 #6 Skrevet 8. august 2004 Hemp Seed shampo og conditioner for behandlet hår er noe av det beste jeg har vært borti, spesielt lukta... Enig... helt fantastisk.. også hemp balmen.. den grønne.. *sukk* Det får bli når jeg bli millioner
Gjest Ethereal Skrevet 8. august 2004 #7 Skrevet 8. august 2004 Enig... helt fantastisk.. også hemp balmen.. den grønne.. *sukk* Det får bli når jeg bli millioner Den har jeg ikke prøvd... Men på LF er de ikke såå dyre, bare som Redken og Sebastian hos frisør her hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå