AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Har lest litt rundt på nettet om barnløshet, og ser at det kan være mange årsaker til det. Vet du og din mann hvorfor dere ikke har fått barn ennå? Har dere vært til utredning osv. Og vet dere hva sjansene deres er med litt ekstra hjelp fra helsevesenet? Og hvor lenge har dere i så fall vært prøvere? Anonymous poster hash: 618bb...fea
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Har lest litt rundt på nettet om barnløshet, og ser at det kan være mange årsaker til det. Vet du og din mann hvorfor dere ikke har fått barn ennå? Har dere vært til utredning osv. Og vet dere hva sjansene deres er med litt ekstra hjelp fra helsevesenet? Og hvor lenge har dere i så fall vært prøvere? Anonymous poster hash: 618bb...fea Jeg ble ødelagt invendig av en utro x. Måtte operere ut begge egglederne. Vært prøver i snart 3 år. Nesten to år på fertilitetsklinikken uten hell. de sier alle odds tyder på at det vil gå bra til slutt, men jeg tviler.Anonymous poster hash: b99be...17a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Jeg ble ødelagt invendig av en utro x. Måtte operere ut begge egglederne. Vært prøver i snart 3 år. Nesten to år på fertilitetsklinikken uten hell. de sier alle odds tyder på at det vil gå bra til slutt, men jeg tviler.Anonymous poster hash: b99be...17a Huff, så leit..... han gav deg en infeksjon da? Blir helt dårlig av tanken på menn som ikke klarer å forstå hvor viktig det er å beskytte partneren sin mot sykdom. Anonymous poster hash: 618bb...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå