AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Noen som har prøvd denne og kan gi meg noen tilbakemeldinger på hvordan den fungerte? TakkAnonymous poster hash: 368c5...e68
Gjest lolle Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Det er tidligere merket Priori, jeg liker det veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har ikke prøvd produktene hjemme,men jeg prøvde en fruktsyrebehandling med Elizabeth Arden PRO på 30% syre hos en hudpleiesalong pga nupper/småkviser. Har tatt den kun 1 gang hittil, men har merket at nuppene har roet seg ned allerede etter 1. behandling. Med fruktsyrebehandling må man ta det ca.4-6 ganger før man får en god effekt, så jeg får vente og se om det fjerner småkvisene helt. Anonymous poster hash: 090d8...aad
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Det er tidligere merket Priori, jeg liker det veldig godt. Et det ikke MD FORMULATIONS da?Anonymous poster hash: 6d5b8...03c
cherry blossomed. gone. Skrevet 15. april 2015 #5 Skrevet 15. april 2015 Jeg har begynt med rensen og serviettene nå for å kunne ta fruktsyrepenslingen hos hudpleieren, er veldig fornøyd, føler jeg har fått glød i huden
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #6 Skrevet 15. april 2015 Jeg har prøvd Elixabeth Arden PRO som fruktsyrebehandling, merket litt forskjell, men dette er pga jeg tok kun én behandling. Skal man ha best utbytte av fruktsyrebehandling må man som oftest ta mellom 4 og 6 behandlinger,da får man enda bedre og synlige resultater. Anonymous poster hash: 090d8...aad
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #7 Skrevet 15. april 2015 Jeg bruker et serum fra Elisabeth Arden pro. Ser ikke noe forskjell på hudenAnonymous poster hash: bb519...e2a
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #8 Skrevet 15. april 2015 Det er tidligere merket Priori, jeg liker det veldig godt. Priori er fortsatt ett eget merke. Men Elisabeth Arden Pro har erstattet MD Formulations i Europa. MD Formulations er fortsatt også ett eget merke men skal bare selges i USA. Anonymous poster hash: 1fe7f...b18
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #9 Skrevet 15. april 2015 Et det ikke MD FORMULATIONS da?Anonymous poster hash: 6d5b8...03c Priori er fortsatt ett eget merke. Men Elisabeth Arden Pro har erstattet MD Formulations i Europa. MD Formulations er fortsatt også ett eget merke men skal bare selges i USA. Anonymous poster hash: 1fe7f...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå