Gå til innhold

Hva i pokkers navn skal en stemme på til høsten? har du bestemt deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i pokkers navn skal en stemme på til høsten? har du bestemt deg?

Jeg er rett og slett i tvil. Skal en velge et parti, eller skal en stemme på en mann med langt sjegg, hvite lange underbukser og som er norges dyreste betalte person. Begge delene er like koko spør du meg....

Anonymous poster hash: 1edc1...80a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal stemme MDG eller Venstre. Har ikke helt bestemt meg enda.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal stemme MDG eller Venstre. Har ikke helt bestemt meg enda.

Mdg?
Skrevet

Lønner seg å følge litt med i lokalavisene og hva som skjer i kommunen og fylket. Jeg har ofte stemt forskjellig i kommunevalg/fylkesvalg og i stortingsvalg, men nå har Miljøpartiet De Grønne fått lokallag hos oss, så da skal jeg stemme på dem. De jobber med at vi skal få bedre kollektivtrafikk og arbeidsplasser i kommunen, og dette er saker som er viktige for meg siden jeg hittil pendler til arbeidsplass utenfor kommune.

Anonymous poster hash: 0b482...42f
Skrevet

*hittil har pendlet

Skrevet

Mdg?

miljøpartiet det grønne.

Jeg skal selv stemme AP

Anonymous poster hash: 3a675...fd8

• Liker 1
Skrevet

miljøpartiet det grønne.

Jeg skal selv stemme AP

Tror jeg blir å stemme blankt

• Liker 1
Skrevet

Lønner seg å følge litt med i lokalavisene og hva som skjer i kommunen og fylket. Jeg har ofte stemt forskjellig i kommunevalg/fylkesvalg og i stortingsvalg, men nå har Miljøpartiet De Grønne fått lokallag hos oss, så da skal jeg stemme på dem. De jobber med at vi skal få bedre kollektivtrafikk og arbeidsplasser i kommunen, og dette er saker som er viktige for meg siden jeg hittil pendler til arbeidsplass utenfor kommune.

Ja det gjorde frp og..

Skrevet

Må gå igjennom partiprogrammene for å friske opp siden sist, men blir nok Høyre som vanlig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg stemmer Rødt ved stortingsvalg (selv om jeg er SVer), og tror kanskje det blir Rødt med kommunevalg også. Kanskje Venstre. Vil ha noe som satser på kultur, miljø og kollektivt i kommunen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg stemmer Rødt ved stortingsvalg (selv om jeg er SVer), og tror kanskje det blir Rødt med kommunevalg også. Kanskje Venstre. Vil ha noe som satser på kultur, miljø og kollektivt i kommunen.

Du stemmer Rødt selv om du er SVer? :klo: Du er vel ikke akkurat SVer om du stemmer Rødt i grunn, men..

• Liker 2
Skrevet

Frp.

Anonymous poster hash: ef992...2cf
  • Liker 1
Skrevet

Du stemmer Rødt selv om du er SVer? :klo: Du er vel ikke akkurat SVer om du stemmer Rødt i grunn, men..

Jo, men vil ha Rødt i regjering, sånn at venstresiden blir sterkere og enda mer venstre. Da hjelper det ikke å stemme SV ;) Så får jeg heller fremme deres politikk.

• Liker 1
Skrevet

Ja det gjorde frp og..

Ikke i min kommune. Her jobber de for vei, og med bil vil jeg bruke dobbelt så lang tid som med tog. Dessuten er lokallagslederen her en gjøk.

Skrevet

Her i byen blir det vel Høyre. Solid parti her i byen og flott ordfører som har vært det i mange år. Skiller litt på dette valget og stortingsvalg.

• Liker 2
Skrevet

Ikke i min kommune. Her jobber de for vei, og med bil vil jeg bruke dobbelt så lang tid som med tog. Dessuten er lokallagslederen her en gjøk.

Kollektivtransporten kommer aldri til å bli noe bedre tror jeg. Ikke for de i utkantstrøk iallefall

Skrevet

Definitivt AP.

Anonymous poster hash: a52d9...b9b
  • Liker 1
Skrevet

Kollektivtransporten kommer aldri til å bli noe bedre tror jeg. Ikke for de i utkantstrøk iallefall

Ja, man kan sikkert gi opp å håpe og la være å stemme, men da kommer det ihvertfall ikke til å bli bedre.

• Liker 1
Gjest Ludodama
Skrevet (endret)

Jo, men vil ha Rødt i regjering, sånn at venstresiden blir sterkere og enda mer venstre. Da hjelper det ikke å stemme SV ;) Så får jeg heller fremme deres politikk.

Den strategien hørtes litt rar ut forøvrig? Du er klar over at det ikke blir mindre venstrevridd med SV? Eller mente du at SV har så lite og Rødt stort nok lokalt hos deg?

Jeg stemmer det samme som jeg alltid har gjort, SV.

Endret av Ludodama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...