Gå til innhold

Slørproblem....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg kjole. Kjøpte slør samtidig, men nå er jeg usikker på om jeg skal kjøpe et annet i stedet. Kjolen kan dere se i bryllupsdagboka mi. Den har ikke slep. Sløret jeg skal ha til den rekker ca. til midt på ryggen. Det jeg lurer på om er om jeg skal skaffe et som er lengre.... Har dere noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes det er finest med langt slør.

Skrevet

jeg synes det er pent med slør som rekker til slutten av ryggen, men vi har jo alle hver vår smak

Skrevet

Jeg syns begge deler kan være fint :)

Skrevet

Enig med siste taler, jeg hadde to slør jeg.

Et som var like langt som sleper på kjolen min, altså rundt 2 1/2 meter, som jeg brukte i kirken og på de fleste bildene. Til middagen byttet jeg til et som rakk til fingerspissene. Kjempepraktisk!

Skrevet

Synes slør er fint okke som, jeg. :)

Skrevet

Langt, kort eller rett og slett uten er fint, synes jeg, jeg har kjøpt meg langt slør, men om jeg kommer til å bruke det, er en annen sak :ler:

Skrevet
Jeg syns begge deler kan være fint :)

Enig!

Så ta en 2-lags slør da vel? Det har jeg planer om.

Skulle egentlig gjøre som Tex, men mulig det ikke er gjennomførbart (min frisør ville nødig at sløret skulle tas ut av frisyren. Har kort hår, og må feste sløret GODT for at det skal holde hele kvelden :ler: )

Skrevet

Jeg valgte langt slør, for hun som er ansvarlig for kjolen sa at det vil virke forlengende og mer helhetlig.... Men i ettertid lurer jeg på om jeg vil ha slør i det hele tatt :o ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...