Pandore Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 Jeg har kjøpt meg kjole. Kjøpte slør samtidig, men nå er jeg usikker på om jeg skal kjøpe et annet i stedet. Kjolen kan dere se i bryllupsdagboka mi. Den har ikke slep. Sløret jeg skal ha til den rekker ca. til midt på ryggen. Det jeg lurer på om er om jeg skal skaffe et som er lengre.... Har dere noen erfaringer?
maki Skrevet 7. august 2004 #3 Skrevet 7. august 2004 jeg synes det er pent med slør som rekker til slutten av ryggen, men vi har jo alle hver vår smak
Gjest Tex Skrevet 7. august 2004 #5 Skrevet 7. august 2004 Enig med siste taler, jeg hadde to slør jeg. Et som var like langt som sleper på kjolen min, altså rundt 2 1/2 meter, som jeg brukte i kirken og på de fleste bildene. Til middagen byttet jeg til et som rakk til fingerspissene. Kjempepraktisk!
Sita Skrevet 8. august 2004 #7 Skrevet 8. august 2004 Langt, kort eller rett og slett uten er fint, synes jeg, jeg har kjøpt meg langt slør, men om jeg kommer til å bruke det, er en annen sak
Lullu Skrevet 8. august 2004 #8 Skrevet 8. august 2004 Jeg syns begge deler kan være fint Enig! Så ta en 2-lags slør da vel? Det har jeg planer om. Skulle egentlig gjøre som Tex, men mulig det ikke er gjennomførbart (min frisør ville nødig at sløret skulle tas ut av frisyren. Har kort hår, og må feste sløret GODT for at det skal holde hele kvelden )
apriljente Skrevet 9. august 2004 #9 Skrevet 9. august 2004 Jeg valgte langt slør, for hun som er ansvarlig for kjolen sa at det vil virke forlengende og mer helhetlig.... Men i ettertid lurer jeg på om jeg vil ha slør i det hele tatt :o ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå