AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Er det noen som har erfaring med produkter som gjør at katter holder seg unna? Jeg har forsøkt det meste (lovlige selvsagt), men kattene i nabolaget har allikevel konsert utenfor soveromsvinduet mitt hver dag. Har til og med forsøkt noe som lukter som h*lvete kjøpt på Plantasjen - men det fungerte kun på oss mennesker. Anonymous poster hash: d8528...122
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 fang dem inn og lever til nærmeste vetrinær! Katteiere er de mest innhuga ego folk som finnes.. Alle andre skal ta hensyn til dems katte Anonymous poster hash: ff6e0...f39
Tirkes Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Tagetis (oransj blomst) kalles også katteskrekk.
Tvist Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Cat off (kjøpes på dyrebutikk),sitrusfrukter og pepper. Eventuelt høre med eierne (om du vet hvem det er) om de kan kastrere kattene sine, sannsynligvis vil det roe seg da.
Meridian Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 fang dem inn og lever til nærmeste vetrinær! Katteiere er de mest innhuga ego folk som finnes.. Alle andre skal ta hensyn til dems katte Anonymous poster hash: ff6e0...f39 Gi meg telefonnummeret, så skal jeg lever deg inn. 2
Meridian Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Er det noen som har erfaring med produkter som gjør at katter holder seg unna? Jeg har forsøkt det meste (lovlige selvsagt), men kattene i nabolaget har allikevel konsert utenfor soveromsvinduet mitt hver dag. Har til og med forsøkt noe som lukter som h*lvete kjøpt på Plantasjen - men det fungerte kun på oss mennesker. Anonymous poster hash: d8528...122 Du kan legge oppdelt appelsin, grape, sitron, lime utenfor soveromsvinduet ditt - eventuelt spraye med noe sitrusgreier. For all del, IKKE legg kattemynte der! Da kommer hele nabolagets katter i firsprang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå