merterje Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har for så vidt vært inne på det samme her tideligere. Jeg har bestemt meg for å bli medlem på Møteplassen.no. Jeg har da passert 60 (mann) og synes denne siden er ganske ok. Jeg ble også innpå her anbefalt denne tideligere. Og så er prisen ganske bra også. Men jeg får prøve å sette inn et bedre bilde av meg selv. Av og til er det slik at jeg tenker at jeg treffer den rette dame hvis jeg gjør det. Altså sitte å vente. Men kanskje er det bedre at en tar litt større initiativ selv.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Jeg fann min nåværende samboer på møteplassen. Syns det var en fin måte å komme i kontakt med andre på ingen kommer å banker på døren din, og om du ikke har hobby der en treffer nye mennesker eller går ut på byen...så er det ikke bare enkelt å finne noen. Bruk god tid på lage en beskrivelse sv deg selv, det er jo denne som skaper førsteinnstrykket jeg tok kontakt med de som virket oppegående, hadde orden på seg selv og livet, rett og slett fornøyd med tingenes tilstand men gjerne kunne tenke seg å ha noen å dele dette med. lykke til! Dame 29 år. Anonymous poster hash: b48d7...57d
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Jeg er også bra fornøyd med Møteplassen. Anonymous poster hash: 018aa...82c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har også vært fornøyd med møteplassen. Anonymous poster hash: 73fa2...799
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå